Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nuz, kedze som tu par dni absentoval, tak by bolo vhodne napravit si reputaciu 😉 🙂

V piatok aj s kolegom sme nabehli okolo osmej do DP a zacali pracovat - kazdy na svojom 🙂

Ja som si zobral, ako obvykle na paskal CP, konkretne z 1.5.1981. Niekolko zaujimavosti:

Dlzka L1 je 6 420m, L4 (o dve zastavky viac) 12 300m, tento rozdiel (~6km) ma prejst za 2 minuty! ? Z toho mi vychadza priemerna rychlost na tomto useku (ZTS - Barca) ~180km/h ?

Pre L6 chyba zastavka Vsl. Tehelne

Pozrime sa na intervaly 🙂
Jednoznacnym favoritom je L6 🙂 s 8/6/4/6/5/4/5/6/12 minutovym intervalom pocas pracovneho dna

L1 - 10/1/8/2/10/ minutovym intervalom (raz aj za 24 min)
L2 - 10,/ kratko 8,/10/15 minutovy interval
L4 - 10/15 minutovy interval
L5 - 10 minutovy (7.46 - 13.16) (16.06 -18.56)

Dalsia zaujimavost je, ze R3 s odchodom o 23.00 z VA VSZ, premavala ako autobus, na ziadnej inej Rke sa take nieco nevyskytovalo.

Dalsi pekny interval bol na RT (z Amfiteatra)

4: 49, 50, 51, 52, 54, 55, 56, 58
5: 00, 01, 04, 10, 13, 16

L16: s 10/8/7/5/10/5/10/12 minutovym intervalom pocas PD
L17: 10/dve prelozene 15/10/18!!!//miesany 13/11/12//dve prelozene 15/18 min. interval. Cez. volne dni 18/19 minutovy interval.

L22 so 45/90 a 60 minutovym intervalom

Na L29 figuruje zastavka Ryba, rozmyslam ci sa nejedna o spominanu restauraciu, zeby L29 zastavovala i tam?

Dalsi dobry interval bol na L30: dve prelozene 15/5/10/5/dve prelozene 15/kratko 12/15

Ale najvacsi udiv u mna sposobili odchody expresu L52:

Odchod zo Sace (sidlisko po NO) uz o 3:30!!! ? ? ?
Odchod z NO do Sace: 0.20!!! ? ? ? Naviac oba spoje zastavovali na Peresi, Polove a L. Dvore. Interval bol mix 20/15/kratko 5 a 10/. Posledny spoj odchadzal o 23.30 zo Sace po NO. Naviac tak isto +/- nieco ubudlo, premaval aj cez volne dni. Tiez spominanych 3.30 ci 0.20 aj v soboty a nedele.
Čo sa týka 6270 no neviem, keby som nebol Košičan tak tie skratky na prednom BUSE by mi veľa nehovorili, ale to je politika jednej osoby v DP. ?

1018: Keďže nám už všetky busy hlásia (predpokladám, že je to Tvoja robota) tak som si všimol na L37, že konečnú hlási Hala Cassoport a nie Pri prachárni, kde v skutočnosti končí.

Nie som si istý či som dobre videl, ale 521 má striekané číslo? No čistý humus. #vomit#

Ďalší bus s novou ŠPZ by mal byť 4201. Bez nej totiž stojí na Hornádskej. Posledný prírastok je 4208 -> KE 681 DB.
Ešte pred 3002 sa menila aj na 4204 na KE 092 CS.
Nevie niekto z vas niečo o autobusoch značky Miesser? Jeden autobus tejto značky vlastnil aj DPMK na zaciatku 50-tych rokov.
Práve v jednom rádiu hovoril vodič trolejbusu z Košíc (nebudem menovať) ?
Videl som dnešnú výpravu trolejbusov a neviem čo tam robila 2002 - dokonca aj zajtra je 72051) Dnes tam bola uvedená aj 1013 ale namiesto nej jazdila 1019. ?
Reply on: Vladimír #2739:
Aha, tak dve chybičky se vloudily. 🙂 Tie terčíky tak splývajú, že som to v rýchlosti automaticky považoval za zmenený font...
Reply on: 1018 #2738:
Tiež pozerám, kde je rozdiel.... 🙂

Sarko: Moju odpoveď si už predčasom dostal: nový font sa mi vôbec nepáči ?
Reply on: Sarko #2736:


Nielen chyba prevedenia, ale aj chyba obsahová ? 6270 má starý systém, toto nie je nové číslo.
Reply on: S499.1023 #2733:
Pocas poruchy UAB zmienovane PZZ fungovalo vcitane indikacie, preto sa nedavali Op. Porucha indikacie ktoru spominal balky sa tykala ineho PZZ medzi Druzstevnou a Kysakom. Mas pravdu, ze od strelnice ku klacku fira vie, ze je to 1800m a preto zacne brzdit podla svojich skusenosti a odhadu, lenze, nezabudaj, tu je Slovensko. Rusne dostavaju novy VZ typu MIREL 1 ktory firu kontroluje ci na zlte medzikruzie robi opatrenia, rychlost vlaku musi klesat tak, aby neprekracovala brzdnu krivku nastavenu v tomto zariadeni. Samozrejme strmost krivky je prepocitana na normalny 1000m oddiel a nie na idiotsky 1800 metrovy. Da sa sice vymacknut aj tlacitko manual, ale to sa rusnovodici boja. Takze oni tak pomaly skratka, vplyvom noveho kxkxtskxho VZ, musia ist. Zmienene PZZ pozitivku ma, je cisto ovladane obsadzovanim KO, len anulacne obvody su nezmyselne a nelogicky predlzene. Priklad: PZZ je v km 102,730. V parnom smere styk spustacieho KO je v km 101,195, takze za nho ak drahove vozidlo sliapne ide PZZ do vystrahy. Logicky su tieto styky pre opacny smer na konci anulacneho obvodu, ale to len ked sme povedali "logicky", lebo u nas su konce anulacnych usekov az v urovni vchodov v km 100,325! Takze ak mi stoji napr. Lv u vchodu, je od PZZ vzdialeny 2405m - vobec sa nenachadza v useku smerodajnom a vypocitanom pre tratovu rychlost, ten zacina az v uz spominanom km 101,195, ale PZZ sa uzavrie pre prekrocenie anulacie. Na Slovensku je to zial tak...
Reply on: Sarko #2735:

Urobil som chybu, takže ešte raz.. Na tejto Tvojej fotke " target="_blank">http://citybus.cz/kosice/fotografie/gallery.php?akce=ukaz&media_id=271&PHPSESSID=277b35e985b9417f4b4876ee2f9d5a0b/"> Karosy B732 #6270 je už na displeji najnovší font čísla linky...
Reply on: Diggi #2734:

Na tejto Tvojej fotke " target="_blank">http://citybus.cz/kosice/fotografie/gallery.php?akce=ukaz&media_id=271&PHPSESSID=277b35e985b9417f4b4876ee2f9d5a0b/"> Karosy B732 #6270 je už na displeji najnovší font čísla linky.

For all: Ako sa páči nový font čísla? (4 body na výšku, 4 body na šírku, pôvodne 3 body na výšku a 3-4 body na šírku).
Reply on: Esicko #2729:
No to mi príde čudné, že sa nedávali rozkazy Op, keď nebola kontrola uzavretia. Čo keby v tomto čase bolo došlo napr. k výpadku PZZ? Inak podľa Tvojho popisu to projektoval fakt xxxxt, ale na žlté medzikružie snáď nie je obmedzená rýchlosť? Však fíra vie, že má 1.800 m od strelnice ku vchodu, tak nemusí brzdiť už od strelnice.
A to priecestie je bez pozitívky či s pozitívkou? Lebo ak je bez, tak by mohlo byť závislé aj na postavení návestidiel.
I.
Prijemny vikend vsetkym a prepacte za modru temu...
Esicko to vysvetlil poriadne, po technickej stranke (Diky-mozno ta navstivim dnes v noci.Ak budem mat cas). PZZ by urcite nebolo svojvolne uzavrete, len tak, bez priciny.Nakoniec, uz aj to by sa bralo ako porucha.
Prajem prijemny vikend
Reply on: balky #2724:

OK, čo sa týka časov, stotožňujem sa s názorom rušňovodičov, aby sa závory zatvárali skôr ako spomínaných minimálnych 7 sekúnd pri rýchlosti 120 km/h. Ohľadne náklaďákov mi nenapadlo, že idú menšou rýchlosťou, takže dajme tomu, že príjazd ku PZZ trvá priemerne dvojnásobok času. Lenže tu bolo spomínané, že PZZ sú uzatvorené aj dlhšie ako 20 minút a v tejto súvislosti mi skôr zapadá tvrdenie S499.1023, ktorý hovorí o otváraní (zatváraní) PZZ po (pred) príchode (odchodom) vlaku v súvislosti s nefunkčným autoblokom, čo by som už jednoznačne považoval za vážnejšiu poruchu. Ale som niečo zle pochopil?
Reply on: S499.1023 #2723:
Kedze mna porucha autobloku Kosice-Druzstevna pri Hornade-Kysak "zasiahla" len vcera v dennej, zistil som u kolegu, ze Op rozkazy sa pre zmienovane PZZ nedavali, lebo jeho cinnost touto poruchou narusena nebola. Problem je inde. Na balkyho obranu je nutne povedat, ze toto PZZ sa malo nahradit novym tusim minuly rok, ale vies, na Slovensku sa na rozdiel od Ciech len rozprava... Zjednodusene popisem, priecestie sa opatovne uzatvara po prekroceni casu anulacie ktora sa prekroci po 6 minutach jej trvania. Zial v anulacnych usekoch sa nachadzaju tzv. rozrezne body univerzalneho automatickeho bloku (UAB), ktore tieto useky predlzuju o takmer 800 dalsich a zbytocnych metrov a tieto nadbytocne useky su prave pred vchodovymi navestidlami 1S, 2S zst. Kosice. Takze, ak vlak viac spomali, ci zastavi u vchodu, prekroci sa anulacia a zavory sa uzavru. Co natom, ze sa ten vlak uz vobec nenachadza v usekoch rozhodujucich pre uzavretie priecestia... K tomu prispieva aj fakt, ze od posledneho navestidla autobloku s funkciou predzvesti je k vchodovemu 1800 metrov a tak musi ist vlak na zlte medzikruzie v tomto oddieli neumerne dlho pomaly a tak sa tych 6 minut takmer vzdy prekroci a to nehovorim o tom ked vlak stoji u vchodu. Take vymozenosti, aby sa doba prekrocenia anulacie zacala merat az postavenim vchodovych navestidiel, pripadne pritahom rele F pri privolavacke, na to zabudni! Tot vse.
Reply on: Esicko #2722:
A to ta este potesim, ze vdaka takym predpisom a opatreniam vam pribudne dalsia robota na zariadeni SOZT.Zaskolite sa na vykonavanie kontrol na EPS.
Reply on: Esicko #2722:
Po prve Sekcie, a nie Spravy.To by si mal vediet, ako sa ti nazyva nadriadena, riadiaca zlozka.Po druhe, kazda doprava sa riadi predpismi, ci cestna, letecka, lodna. Ty riadis dopravu podla predpisov, ak sa nieco stane a ty si si isty, ze si neurobil nic zle, budes sa odvolavat prave na predpisy, aj ked vies, ze su zastarale, ale su platne!!Ak sa nieco stane, hlada sa vinnik. Najskor vykonny zamestnanec, ci neporusil predpisy, opatrenia, prevadzkove pokynyAk nie, ide sa dalej, preco niekto na Sekcii vydal pokyn, ktory sposobil pruser.Aj o tom je ta "teoria" v kancelariach.
Reply on: S499.1023 #2723:
Diky za upresnenie,hlavne KO. Len doplnim, ze PZZ bolo funkcne, aj ked bol UAB mimo prevadzky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.