Vlado : Dlho si nebol v KE. Vodič nejde pomedzi cestujúcich, vodič má vlastné dvere.
A včase keď cestujúci nastupujú/vystupujú je už vodič pri dverách a hneď vyklopí plošinu.
Ale PO, necháš nastúpiť cestujúcich, zatvoríš dvere, vyklopíš plošinu, otvoríš dvere, nasáčkuje sa vozíčkar, zatvoríš dvere, zaťahuješ plošinu. To máš ako keby si prišiel do jednej zastávky 2x.
A ako som už písal vidím na 19-ke min. vozičkárov v priemere raz za týždeň, či už na KVP, alebo na Opátskom, Jazere, Terase.
19-ka získava na popularite.:-)
A včase keď cestujúci nastupujú/vystupujú je už vodič pri dverách a hneď vyklopí plošinu.
Ale PO, necháš nastúpiť cestujúcich, zatvoríš dvere, vyklopíš plošinu, otvoríš dvere, nasáčkuje sa vozíčkar, zatvoríš dvere, zaťahuješ plošinu. To máš ako keby si prišiel do jednej zastávky 2x.
A ako som už písal vidím na 19-ke min. vozičkárov v priemere raz za týždeň, či už na KVP, alebo na Opátskom, Jazere, Terase.
19-ka získava na popularite.:-)
Vladimír
Sorry, ale nechápem. Ty tvrdíš, že čas počas ktorého:
vodič stlačí tlačidlo na plabnej doske, plošina sa vysunie, dvere sa otvoria, vozíček vystúpi, dvere sa zatvoria, vodič stlačí tlačidlo na palubnej doske
JE DLHŠÍ AKO čas počas ktorého:
vodič vezme ten štvorhran na uchopenie plošiny (abobo ako sa to volá), otvorí kabínu, pomedzi cestujúcich alebo popri vozidle zvonku prejde ku stredným dverám, zasunie štvorhran do plošiny, plošinu manuálne vyklopí, vozíček vystúpi, vodič zdvihne plošinu a umiestni ju do pôvodnej polohy, pomedzi ľudí alebo zvonku popri vozidle prejde do kabíny, zavrie kabínu a odloží štvorhran
?????????
Nechápam...