Vlado : Dlho si nebol v KE. Vodič nejde pomedzi cestujúcich, vodič má vlastné dvere.
A včase keď cestujúci nastupujú/vystupujú je už vodič pri dverách a hneď vyklopí plošinu.
Ale PO, necháš nastúpiť cestujúcich, zatvoríš dvere, vyklopíš plošinu, otvoríš dvere, nasáčkuje sa vozíčkar, zatvoríš dvere, zaťahuješ plošinu. To máš ako keby si prišiel do jednej zastávky 2x.
A ako som už písal vidím na 19-ke min. vozičkárov v priemere raz za týždeň, či už na KVP, alebo na Opátskom, Jazere, Terase.
19-ka získava na popularite.:-)
A včase keď cestujúci nastupujú/vystupujú je už vodič pri dverách a hneď vyklopí plošinu.
Ale PO, necháš nastúpiť cestujúcich, zatvoríš dvere, vyklopíš plošinu, otvoríš dvere, nasáčkuje sa vozíčkar, zatvoríš dvere, zaťahuješ plošinu. To máš ako keby si prišiel do jednej zastávky 2x.
A ako som už písal vidím na 19-ke min. vozičkárov v priemere raz za týždeň, či už na KVP, alebo na Opátskom, Jazere, Terase.
19-ka získava na popularite.:-)
Sarko
Zda sa, ze zeleny "kosicky" nater sa nepaci iba mimokosicanom . Ja si uz taky Solaris ani v inom natere neviem predstavit a ked som videl prve Plzenske Urbina 15 v cerveno-bielom natere, povedal som si - zelena im pristane viac!
Re #217 Bobo39:
SOLARIS URBINO 15 aj MERCEDES-BENZ CITARO som videl, fotil, viezol sa a musim povedat, ze na Solarise je uz na prvy pohlad badat lepsiu dizajnovu prepracovanost. A keby aj nie (dizajn je predsa druhorady), DPMK je jeho vyhradnym dodavatelom pre SR, takze cena hovori za vsetko. Bodaj by Kosice krizovali uz len Urbina a Trollina!
Re #221 1018:
A neodisiel by si z Kosic, keby boli troliky Kotasove, ale tmavomodre? Biela, seda a modra velmi idu k sebe a navyse by sa charakterizovali tak ako su zakreslene v schemach siete MHD. A ako hovori Isidor, elektricky si nechame cervene .