Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ako to, že mňa, teroristu, ktorý stale "terorizuje a provokuje" SBS pri fotografovaní areálov USS (Vstupný areál, Valcovne, CPR, PHV..), kde platí prísny zákaz fotografovania (z dôvodu možnej navigácie riadenej strely na základe zamerania z fotografie), ešte nechytili? 🙂 A to sa mi predvčerom náhodou podarilo na chvíľu dostať aj za železiarenský múr s dvojitými ostnatými drôtmi. :o)
J: K zamestnaneckej doprave v U. S. Steel pre zaujímavosť doplním, že odkedy majú podnik "Amíci", stupňuje sa hystéria z možného terorizmu. Boli vylúčené prejazdy medzi verejnými a neverejnými linkami s cestujúcimi. Niektoré spoje RA z Košíc totiž pokračovali priamo do areálu. Teraz musia všetci cestujúci na vstupnom areáli vystúpiť a peši prejsť cez vrátnicu, kde prechádzajú cez turnikety. Ani vodič nemôže do závodu hocijaký. Každý vodič DPMK, ktorý vykonáva spoj v areáli USS, musí mať špeciálny preukaz vodiča DPMK povereného vnútropodnikovou dopravou. Ak by vodič preukaz nemal, jednoducho mu znemožnia vstup do areálu, i keď je riadne v službe. Samozrejmosťou sa stalo vylúčenie skracovania ciest cez areál USS. Trasa L21 vedúcej popri areáli je každý rok pravidelne zaplavovaná. V minulosti bolo možné v takejto mimoriadnej situácii urobiť skratku, resp. obchádzaku aj s cestujúci cez areál USS, samozrejme bez zastavenia. Ani to už nie je možné, a tak v prípade záplav sa jazdí po obchádzke, ktorá z jazdnej doby 3 minúty spraví jazdnú dobu okolo 20 minút. Najnovším výmyslom bol zákaz i manipulačných jázd cez areál firmy. To znamená, že vodič vojde do areálu, rozvezie ľudí na jednotlivé pracoviská, ale keď vystúpia poslední cestujúci, najbližšou bránou vychádza von a areál obchádza, hoci je to častokrát oveľa dlhšia trasa. Veď vieme, že mnoho našich vodičov má kontakty s teroristickými sieťami 😃
Reply on: J #1205:

Neviem, kto Ti čo napísal ohľadom Tvojej údajnej nenávisti voči Východu, ale prinajmenšom je to od dotyčného neférové, ak Ti verejný príspevok vytkne súkromne v maile. Veď máme slobodnú voľbu prejavu a aj keby si nás nenávidel, nenávisť nie je trestne, ani priestupkovo postihnuteľná, tak vo co go? 🙂
Inak málokto asi vie, že bývalé VSŽ do roku 1990 kupovali svojim zamestnancom ročné základné cestovné lístky za 590,- Kčs, čo je v súčasnosti presne cena mesačného základného CL pre 1. a 2. pásmo v Sk. Zamestnávateľ potom vždy od nového roka strhával z platu zamestnanca mesačný poplatok 100,- Kčs (do májovej výplaty) a v júnovej výplate ešte 90,- Kčs. Zamestnanec tak v podstate ročenku bezúročne a výhodne splatil v priebehu pol roka.
Reply on: J #1225:

Čo sa týka výkonov v areáli USS, železiarne si objednávajú výkony nielen od DPMK, ale aj od SAD. Zisky z prevádzy určite majú. V areáli USS premávajú všetky typy vozidiel, podľa toho, ktoré sa nachádza na akej linke a prechádza na územie USS. Takže ak by sa SOR nachádzal na určitej službe, ktorá vykonáva spoj napr. na linkách RA, mohla by sa celkom ľahko dostať aj do USS. VKZD (vnútrokoncernová zamestnanecká doprava) má pritom cca 40 vlastných liniek, slúžiacich výlučne na presun zamestnancov v rámci USS a pre vstup/výstup autobusov je vybudovaný samostatný vstup (oddelený od ostatnej dopravy) s prísnou kontrolou vozidiel, nakoľko sa už prišlo aj na prípady vynášania materiálu v priestore pre kočík/vozík. Zvláštnosťou niektorých liniek VKZD je, že prechádzajú cez veľké množstvo železničných priecestí vlečkových normálne a širokorozchodných tratí, niektoré aj cez viac ako 20.
Vladimír: Diky
Reply on: J #1225:
Áno, DPMK oddávna robí vnútropodnikovú dopravu pre U. S. Steel. Či má z toho zisk, a ak, tak aký, neviem. Fotky EkoSorky sú však z L21, ktorá je verejná, ale areál U. S. Steel iba obchádza. Nejde teda o vnútropodnikovú dopravu U. S. Steel, i keď slúži zamestnancom tejto firmy.
Pri jednej fotke SORu je takýto text: "Ako je vidieť, DPMK preveril Sorku aj v U.S. Steele (na zástavke PHV U.S. Steel)." Znamená to, že DPMk robí výkony aj v areáli železiarní a že má z toho zisk?

To by aj DPB mohol robiť pre Slovnaft, hm... veď oni majú nejakých 5 či 6 liniek 🙂 Veď stačí, že kvapká.
Reply on: 1018 #1222:
Modrobiele ST-18 bolo testovane v Budapesti... Neviem, ci sa jedna prave o ten kus, a kam cestoval cez Makov (zeby Budapest-Ostrava?) ale kazdopadne asi isiel z Madarska.
Vladimír:
Asi pred 2 mesiacmi som na hraničnom prechode Makov videl Solaris MAN Trollino18 v modro-bilej farebnej kombinácii ako pre Rigu. Neviem odkiaľ smerovalo a kam, každopádne sa ale zrejme ešte vyrába. Aj keď ani to byť pravda nemusí... 🙂
Reply on: BM #1217:
A čo keď vodič čaká na výpeku 20 minút na odchod. Tomu moc vetranie nepomôže. U nás tiež moc tie klímy nefungujú, ke´d prídu horúčavy tak sa sprevádzkujú, ale navine sú aj vodiči, bo čato je vidieť otvorené okna a pustená klíma 😕
Dám ti ešte príklad z BA diskusie keď niekto upozorňuje na chybu a to http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea a príspevok #22809 . Predsa mýliť sa je ľudské a nevidím v tom nejaký problém, že ľudia sa dozvedia o nejakej, ale ako chceš.
BM: Môžeš napísať ktoré príspevky? Nech viem, čoho sa mám vyvarovať. A chyby už ti budem písať na mail.
No ja by som povedal, že Trollina 18-tky momentálne nie sú k dispozícii. Tie, ktoré jazdia v Rige sa vyrobili v Poľsku, no pokiaľ viem, v Poľsku sa už výroba trolejbusov Solaris skončila a objednávať sa bude len u DPO. A ten už predstavil Trollino 12 aj 15, ale kĺbovú verziu zatiaľ nie. Pravdepodobne sa na tom pracuje, ale zatiaľ Trollino 18 z produkcie DPO nevzišlo. Preto zrejme tento typ trolejbusu zatiaľ ani nie je možné objednať.
Ak sa mýlim, opravte ma.
Reply on: Nodes #1206:
Co sa tyka klima & solaris. Moyem povedat, ze vodicom klimu vobec netreba (tvrdia, ze vetracie okienko je lepsie ako klima). DPMK zobralo iba Ik 435.18 s klimou a ta tiez nefunguje pretoze DPMK nie jeochotne vrazat do naplni.
Trolino 18 je ma ho Riga. Je tam ale jednosmerna vyzbroj .

na linku najdes
trolino 18
Reply on: J #1213:
Tusim, ze je aj Tollino 18...mal by som mat obrazok stiahnuty z internetu niekde v PC.
Reply on: J #1213:
1. Karosy B952 namaju klimu ale zvlhcovace vzduchu.
2. Napisal som to ja ten mail a mozem povedat len jedno, nenarazam na tvoje terajsie prispevky ale kusok dozadu ktore ma stvu a vrie mi z nich krv. Mail som ti pisal i najmä kvoli tomu, ze chyby na webe mas napisat na e-mail a nie na toto forum( Sarko, Diggi, Vladimir, 1018, Esicko, Ikarus, d3k0.... a iny) mi vzdy totiz zavolaju alebo poslu e-mail a nevypisuju to na forum ako ty. Raz som napisal na forum prispevok o tom, ze chyby nepiste na forum ale na e-mail a to len kvoli tebe aby si pochopil, ze link na e-mail nie je len pre paradu.
Reply on: Nodes #1211:
Tak to ti nepoviem, ale 18 ešte nie je, či?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.