1. Karosy B952 namaju klimu ale zvlhcovace vzduchu.
2. Napisal som to ja ten mail a mozem povedat len jedno, nenarazam na tvoje terajsie prispevky ale kusok dozadu ktore ma stvu a vrie mi z nich krv. Mail som ti pisal i najmä kvoli tomu, ze chyby na webe mas napisat na e-mail a nie na toto forum( Sarko, Diggi, Vladimir, 1018, Esicko, Ikarus, d3k0.... a iny) mi vzdy totiz zavolaju alebo poslu e-mail a nevypisuju to na forum ako ty. Raz som napisal na forum prispevok o tom, ze chyby nepiste na forum ale na e-mail a to len kvoli tebe aby si pochopil, ze link na e-mail nie je len pre paradu.
No nestačia. Ale stačia na väčšine linkách ale na niektorých by ich dávať nemuseli naopak na niektoré áno. Tých Ik4x5 bolo naraz 100 predtým ešte nejaké a potom tie tri NP takže dohromady 143 Ik435. Budúci rok by malo prísť niečo za 680mil. Teda busy. Okrem iného aj Tbusy by mali dojsť a ževraj nie 21Tr ale Trollin.
Skutocne v KE je modernejsi a novsi autobusovy park ako v BA. BA nakupial jednorazovo tusim, ze 100 Ikarusov a potom roky nic. Teda ano, SORy 9.5. Ale tie kapacitne nestacia. Bratislavcania, je tak?
No DPMK má teraz lepší vozidlový park ako DPB. To je však dané rôzne. Aj u nás mesto donedávna sralo na MHD, nové vedenie už nie a bud nové mašiny, avšak DPB nemá odpisy, bo bol niekto múdry na magistráte a tak nevedia získať peniaze z odpisov. Preto aj ten vozidlový park.
Takisto kapitálové dotácie sú v prepočte menšie pre BA ako pre KE avšak prevádzkové sú neporovnateľné väčšie vďaka tomu, že sme univerzitné mesto. Bohužial.
Avšak jednoznačne KE sú na tom lepšie.
Prosím vás, má niekto pocit, že nenávidím Východ?
Lebo ak áno nie je to pravda. Ja dávam len normálne otázky.
Aj príspevok #1193 bol tak ladený. Proste som len zvedavý, či sa do Solarisu dá dať klíma pre vodiča. Toť vše. No a občas podpichujem, ale to je moja zábavka tak ju neberte vážne.
Tak to neviem, ale je to badatelne poslednych 8-10 rokov. Na neporovnatelne vykony dostavaju neporovnatelne lepsie podmienky oproti vychodu. Preto normalne pozeram ako blazon, ze v Ke je momentalne lepsi autobusovy park ako v Ba, alebo sa mylim? Ak je to tak, tak je to nieco nevidane!
Len ci sa Ti to nadostalo do usi. Lebo 840ka je regionalna jednotka, nie medziregionalna...alebo je to totalna nevedmost, alebo, a to je ovela pravdepodobnejsie, bol v tom uplatok.
#1185 BM: Nic v zlom, ale tvoj navrh sa mi absolutne nepaci. Nezda sa ti, ze 2 linky na furcu 18 a 16 je malo? (okrem trolejbusov) .
Napr. taka linka c. 30 je v sucasnosti super (len keby zachadzala na stanicu).
No, možno som sa zle vyjadril. Nejde o pravidelný 30 min. interval, ale v čase špičky sa vykonávali zväčša dva spoje za hodinu. V apríli 1995 (teda zrejme GVD 94/95) boli odchody z KE do PO nasledovné:
12.54 Os 8718
13.27 Os 8720
13.51 Os 8722
14.45 Os 8726
15.26 Os 8728
16.00 Sp 1912
16.40 Os 8730
17.36 Os 8732
18.45 Os 8734
Vladimir, 30 minutovku nepamatam. 840-iek je len 6, vyplyvalo to z objednavky tatranskych elektriciek 425.95 ktore boli kontrahovane v pocte 14, sucastou tohto kontraktu bola aj opcia na lahke motorove vlaky, ktorych mohlo byt objednanych polovica poctu elektriciek. ZSSK objednalo 6x840.
BM --> Tak, čo? Si pripravený na rýpanie do Tvojho návrhu? Dovolím si začať na úvod týmto:
- Vidím, že po Toryskej púšťaš v sedle len trolejbusy. Sedlový interval 71+72 je spoločne 10 min., t.j. 6 spojov/hod. Dnes majú v sedle 10 spojov/hod. a všetky spoje idúce od magistrátu do mesta sú totálne natrieskané. Ako to navrhuješ riešiť?
- Prečo robíš také nešťastné kilometre zachádzaním autobusov so smeru NO - Palackého na stanicu? (napr. L11, 14). Veď ide aj o čas aj o peniaze.
- Nezdá sa Ti počet spojov po Popradskej, trochu... ehm... predimenzovaný? (v špičke 8 spojov za hodinu)
Toľko na úvod, verím, že nie zlomyseľnej, ale priateľskej a vecnej diskusie
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J