"S takym *****kom ako si ty sa nema cenu bavit, ty maly zakomplexovany hejslovacik. Nevyznas sa sice do nicoho, ale kecat budes do vsetkeho." autor - Papyr.
Niektori tu stale nepochapu, ze nadavky ostreho zrna do fora nepatria. Asi to bude precmudenim ich mozgov kadejakymi smradikmi...
Irisb:To ty si tu začal používať triedenie vozidiel na kĺbáky a Solarisy a tvrdiť že hocičo len nie Solaris. Pivix:Všetky úvahy v teoretickej rovine správne,len v praxi akosi sú obmedzenia.Realita je taká,že spotreba trolejbusu a autobusu je cca. rovnaká. Reformátor.:Škoda komentovať také slabomyseľné debility.To už musí byť kompletný debil,čo bez sebamenšej znalosti veci takú *****inu prehlási,že ten dubnický šmejd je prvá asynchrónna výzbroj na svete.Chudáčik,ešte aj v Sovietskom zväze mali asynchrónne výzbroje už v roku 1980...
Ale stale nejni mozny zabezpecit staly odber v siti i pri podstatne hustsich provozech . Krome toho nevim jaky maji v KE zpetny vedeni k menirne. Pokud nejni , tak to pak muze vytvarej dost zrudny bludny proudy. a to nejen pri rekuperaci .
To ano. Preto je na asi kazdom 3tom stlpe prepojka medzi smermi. A pri vlakovek doprave papalelne popri trati idu dalsie 3 vodice ktore tak zmensuju odpor siete...
Idealni pripad. v paxi to az tak moc pekne nefunguje. A nezapomen na omezeni zvane sekce. Ty jaxi limituji napajeni v ramci jedne menirny , casteji jeste i sekce. Ony ubytky na napajecich kabelech jsou docela vyznamna slozka .
Asi sme sa nepochopili. Jasne ze neni mozne energiu spetne cez transformator davat do statnych sieti. Ale vramci jednosmernej mestkej siete je odber skoro stale. Jeden trolej ide dolu kopcom a oproti ide hore. A tam to funguje ze jeden dodava cast energie druhemu...
Tak reformator : Skus se podivat tusim na rt6s1 z roku 1996. A to uz tam byla zastarala Siemens vyzbroj . Ach jo .... Ze by se tu ukazoval KE centrismus ?
Nepochopil si v plnom rozsahu. Nejde o konkretne ceske, ale vseobecne o akekolvek zahranicne, z akejkolvek krajiny, kde s tym maju dobre skusenosti. Kludne aj svajciarske. Rozumies vobec, ze patmilionova krajina nemusi byt sebestacna vo vsetkom? Ze je dokonca aj pre nu vyhodnejsie ten JEDEN KUS tramvaje si niekde kupit aj s vyzbrojou, nez to vyvijat nakladne sami?
Si si isty, ze 359 bola prva na svete (co prva na svete? elektricka?) s asynchronnou vyzbrojou? Naozaj? A zeby Cesi od nas nieco prevzali? Kecy a klamstva na druhu, napis mi jedine evidencne cislo akejkolvek ceskej elektricky, ktora ma slovensku vyzbroj, ty trulko.
Sice pisem anglickou klavesnicou, cize bez diakritiky, ale inak gramaticky spravne. Urcite napriklad nepouzivam makcen stojaci sam o sebe.
S takym *****kom ako si ty sa nema cenu bavit, ty maly zakomplexovany hejslovacik. Nevyznas sa sice do nicoho, ale kecat budes do vsetkeho.
Na tuto temu som sa bavil s Vladimirom, podla neho by mala od OC Vazec po Krasnu n/H - kino jazdit ako kedysi L36 s dobrym intervalom, ktory by bol skonsolidovany s elektrickovymi prichodmi/odchodmi. A spat do Sace vratit L25 aj pocas VD.
Ano ale fosilni paliva dojdou i pro elektrarny. A moc ostatnich ucinnych zdroju pro vyrobu nejni.
Nejde jenom o buzeni. Ale pokud v siti neni odber, tak rekuperace je k nicemu. Protoze menirny nedokazou energii ani uskladnit na jindy ani zmenit 600V ss na 25 kV 50Hz . Takze i kdyz to vozidla umej. tak je to nevyuzitelne a energie konci v odpornicich
Ucinnost vyroby el. energie je nizka u elektrarni na fosilne paliva. Samozrejme dopad na zivotne prostredie nekomentujem. Ale o to nejde. Elektrina nebude stupat na cene tak prudko ako nafta a benzin. Nehovoriac o tom ze svet ma zasoby na 30-40rokov. Potom bude sranda. A rekuperaciu mozes vyuzivat aj bez odberu ked mas vlastne budenie vynutia. Samozrejme stare stroje su riesene brzdiacimi odpormi ale nove uz nie... A zda sa mi ze stroje s elektrickou trakciou ktore vlastni DPMK maju riesenu rekuperaciu. Ale nie som si isty. Nech sa vyjadri nejaky mechanik ked tu je.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
PvvS