Reply on: Fero1 #84694:
Technológia BKV bola navrhnutá tak, že po výstavbe mali prebehnúť dva cykly výmen koľajiva a v rámci tretieho cyklu úprava spodku a osadenie nových panelov. Cykly vždy po 8-10 rokoch, takže výmena všetkého najneskôr po 30 rokoch od prvotnej realizácie trate.V Košiciach sa toho od roku 1983 (1989) prakticky nedotkla ruka, ak nerátam udupávanie zdurených koľajníc v letných mesiacoch. Takže sa niet čomu diviť.
Bjorn
Prosím ťa, prestaň snívať. Ako by povedala Laminátka, žiješ v najsevernejšom balkánskom meste. Kritéria výberového konania sú dosť špecifické a nie je to len tak zo srandy. Podklady síce pripravil niekto, kto sa v tom vyzná viac, ako ten, kto chystal výberové konanie na už vyrobené autobusy... Ale uvidíš sám Keď sa prihlási viac, ako jeden uchádzač, bude to úspech