Ja osobne nechápem skôr tomu amfiteátru ako Barci. Osobne by som to nechal jazdiť na techniku, a pekne zladiť CP so 7čkou, ktorá ide po Kuzmánke ako "nepárová", a dostali by sme atraktívne a rozumné spojenie s možnými prestupmi resp. možnosťou aj pešieho presunu. Ak to bude len do špičky tak to je v princípe jedno, ak by to bolo celodenné, tak by to výrazne pomohlo dochádzaniu ku resp. od TUKE. Ono je síce pekné, že tam dnes smerom do mesta jazdia dve linky, žiaľ tieto dve linky, idú mimo špičky v rovnakú dobu a potom 15 minút nič. A kým sa presuniem na komenského, že s nádejou využijem 2 resp 4, tak som mnoho krát na tom časovo pri steelke rovnako, ako za predpokladu, že vyčkám na 7čku.
tá Barca pre ukončenie linky mi veľký zmysel nedáva... ešte keby pri Soche bol dobrý prestupný uzol na SAD a do Šebastoviec a Kokšov-Bakše (atď atď, niečo ako sa stáva Važecká), ale jeho výstavba je v Barci plánovaná medzi rokmi 2038 a 2040
Páči sa mi update, kde linkové tabule v prípade jazdy do vozovne ukazujú vo vnútri v šípke aj číslo linky. (Dnes som to videl na spoji L7.) Možno to už je nasadené dlhšie, ja som to videl dnes prvý krát.
Prosim Vas pekne vie mi niektop povedat kedympriblizne zacnu jazdit električky po Moladavskej? Dočkame sa este toho roka či treba čakat 3 roky ešte? A ešte jedna otazka nove busy su na tom ako? Su vo vyrobe? Kedy by si mohli dojst prve kusy?
V Prahe ani v Liberci sa už repanelizácie nerobia. Okrem toho ani tu sa nikdy použité BKV panely nepokladali tam, kde predtým neboli - veď to sa rovná výstavbe novej trate a potom už nie je dôvod na používanie BKV technológie.
rpopo