Páči sa mi update, kde linkové tabule v prípade jazdy do vozovne ukazujú vo vnútri v šípke aj číslo linky. (Dnes som to videl na spoji L7.) Možno to už je nasadené dlhšie, ja som to videl dnes prvý krát.
Prosim Vas pekne vie mi niektop povedat kedympriblizne zacnu jazdit električky po Moladavskej? Dočkame sa este toho roka či treba čakat 3 roky ešte? A ešte jedna otazka nove busy su na tom ako? Su vo vyrobe? Kedy by si mohli dojst prve kusy?
V Prahe ani v Liberci sa už repanelizácie nerobia. Okrem toho ani tu sa nikdy použité BKV panely nepokladali tam, kde predtým neboli - veď to sa rovná výstavbe novej trate a potom už nie je dôvod na používanie BKV technológie.
Pritom rychlodrahe by stacilo poriadne ju podsypat a podbit. To by vyrazne pomohlo a je to relativne lacne. Potom narovnat Peressky most, ale to naozaj nedufam.
To co sa u nas robi su len rekonstrukcie. Modernizacia by mala mat za nasledok nejake zlepsenie parametrov oproti stavu za sociku. U nas sa len opravilo co trebalo a vsade dali semafory. Jedine co sa zmodernizovalo, je narovnanie obluka pri Hiltone a plavarni.
Čo je „repanelizácia“? Že sa pôvodné panely umiestnia na upravené podložie pôvodnej BKV trate? To je dosť podstatný rozdiel oproti trati, kde je zvršok klasickej trate zaliaty asfaltom. To sa musí komplet vybagrovať, vymeniť materiál, zhutniť, natiahnuť podkladová asfaltová vrstva a na to sa môžu pokladať panely. Samozrejme, že pri intenzite, ktorá je do Barce, by už efektívnejšie bolo vyfrézovať asfalt a aspoň to podbiť. Ale keď sa ponúka celá rekonštrukcia, tak prečo ju odmietať?
2TheMHDmarek3