Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Možno tá trať nie je najdôležitejšia v meste,ale aj tak nechápem tú kritiku. Ono vzniká tam celkom veľký priemyslený park a k tomu je tam letisko. Posielať vždy množstvo busov je lepšie? Letisko sa rozlietava a po ceste je aj optima. Ja by som si vedel predstaviť nejakú celodennú linku Stanica-Letisko a v špičke NMM (alebo amfiteáter)- Letisko a Jazero letisko. Teraz do optimy ide málokto električkou lebo tie odchody R-iek sú aké sú
Reply on: veteran #83082:
Tu je v hre štátny MH Invest, ktorý zastrešuje štátne investičné projekty. Takže keď v ňom v BA rozhodnú, že trať na letisko má špeciálnu štátnu podporu - pochybujem, že ju majú ostatné zámery na nové trate - pretlačí sa to prednostne.
Reply on: Dispecer #83087:
STN 73 6405 Projektovanie električkových tratí - v pôvodnom znení z roku 1975 ? dokonca v češtine
Reply on: Isidor #83085:
Náhodou netušíš, podľa ktorej STN konkrétne?
Reply on: Isidor #83085:
Keď sa pozriem na pretechnizované riešenia niektorých križovatiek, semaforové lesy a desiatky zbytočných dopravných značiek, mám obavu, že tu sa držíme striktne STN, žiaľ.
Reply on: veteran #83082:
Mám pocit, že navrhovanie nových jednokoľajných tratí podľa STN nie je dovolené. Niežeby si teda v KE niekto s normami lámal hlavu a niežeby tento šplech o trati na letisku mal nejaký reálny základ...
Reply on: reparil #83083:
Nič také sa z eurofondov stavať nemalo.
A čo je s traťou na sídlisko Ťahanovce s terminálom sever? Nejako to utíchlo.. malo sa to podobne ako MET stavať z eurofondov
Reply on: matpiz #83079:
"Trať by mala byť jednokoľajná, neskôr by mohla byť dvojkoľajová."

Takže mesto sa zaviazalo ťahať tam jednokoľajku (metóda "potom niekedy raz..." je u nás národný šport), pritom má na papieri nakreslených kopec oveľa dôležitejších tratí, ktoré sa "chystá" stavať 30 rokov. Radšej zainvestujeme do trate cez pole k priemyselnému parku, ktorý vyprodukuje špičku dokopy 2,5 hodiny do dňa.
Reply on: mi.v #83078:
V označovaní týchto výjazdových/dojazdových liniek je jeden veľký chaos aj čo sa týka vonkajších displejov. Vpredu "6 Radnica st. mesta, pokračuje ako linka 4", na boku "6 Socha Jána Pavla II..." vzadu a na ľavoboku "4"
Reply on: matpiz #83079:
Božechráň.
Reply on: mi.v #83077:
Dnes som to zachytil podrobnejšie, cestujúci je pripravovaný na zmenu linky postupne 🙂 Červená číslica sa zmení neskôr, na začiatku hlásenia pri vjazde do zastávky Astória.

Na NO už boli otázky "To je šestka?". Jedna pani vystúpila, aby si pozrela číslo z vonku a iný cestujúci sa išiel spýtať vodiča.
Reply on: Bjorn #83076:
Jo. V tomto prípade je zmena medzi Astóriou a NO.
Reply on: mi.v #83074:
Stačilo by jednu zastávku pred tým na medzizastávkovom úseku ohlásiť niečo ako "Zo zastávky Stará radnica pokračuje tento spoj ako linka číslo 6 v smere Amfiteáter - DPMK."
Tak na Spolocaku nskoniec bude postavena zdruzena zastavka.
Škoda, že počítač samočinne nehlási aj prejazdy medzi linkami. Keď sa napríklad mení spoj rannej L7 na L6. Keby tu bol pražský systém (nasledujúca zastávka sa hlási hneď po súčasnej), cestujúci by možno mal väčšiu šancu zareagovať (hoci ani tpo by nebola výhra). Teraz môže sedieť v sedmičke niekde od Ryby a za Radnicou starého mesta si už len vypočuť že Nasledujúca zastávka - Next stop - Amfiteáter.
Reply on: Bjorn #83072:
Ty nechceš mať z Košíc Európske hlavné mesto semaforov? ? Veď takýto titul sme ešte nemali.
Reply on: reparil #83070:
"V rámci svojho programu sa chce 38-ročný Lesňák opierať o viacerých spolupracovníkov. V oblasti dopravy je to Pavel Titl,"

Ďalej ani nečítam.
Reply on: reparil #83070:
To je údel každého kandidáta, že za ním chodia všelijakí exoti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.