Tak tí druhí nemusia byť takí,čo si na to spomenú neskoro...Mne sa koľko krát stalo,že sa ľudia narvali k dverám a ja som nemal možnosť skôr si priložiť kartu ako pri výstupe...Ale zas vtedy sa snažím čo najrýchlejšie, priložím a idem na riziko či mi to odčíta alebo nie. Pár krát sa mi to nepodarilo ale vtedy kašlem už na to
Úplne by stačilo, aby najsprávnejší výrobca dokázal vyrobiť povoz s kabínou po pol krídla predných dverí a nebude treba vyháňať národ. Kedysi dávno sa uvažovalo o umiestnení emtestov na ľavú stranu voza, aby zbytočne "maturanti" s kartou neblokovali dvere, aspoň toto sa mohlo v podniku dotiahnuť do konca.
Asi mal na mysli označenie výstupu....a tu sú dva druhy cestujúccih, takí, čo keď sa autobus ledva pohne z predposlednej zastávky a už skáču k čítačke, a potom takí, čo si na to spomenú, keď už sú jednou nohou vonku, potom tam začnú blbnúť s kartou a blokujú dvere na výstup ostatným....
Ako má cestujúci cicimbrus vedieť, že tvoj dementný zamestnávateľ namontoval čítačku tam, kde cestujúci prekážajú vo výhľade. Cicimbrus vie z prepravného poriadku, že si má označiť lístok bezprostredne. Mládenci, sa zamyslite nad sebou.
Ber to aj z druhej strany: vychádzaš s autobusom zo stanice ( robíš napr. L16, 29...), vchádzaš do tej neprehľadnej križovatky, kde je problém včas zbadať vozidlo sprava a presne vtedy ti nejaký cicimbrus skočí k čítačke lebo on si presne vtedy musí označiť lístok a zablokuje ti výhľad doprava. No neozvi sa a nepošli ho niekam....samozrejme slušne. Minule mi to urobila dokonca nejaká nová revízorka a keď som jej slušne vysvetlil situáciu, tak na mňa pozerala ako bager na tvrdú zeminu. A potom čo môže čakať vodič od cestujúcich, keď ti "tvoj" takto zavarí...
Určite nie, skôr to vodičom vadí keďže ich ofúkne, nič príjemné keď je zima. Najlepšie keď je prázdny voz a určitá skupina ľudí ktorá miluje predné dvere.
Podľa mňa je celá Optima riešená MHD-ou dajako čudne:
1.
Skoro vôbec sa nevyužíva električka. Logická by bola celotýždenná 5-ka.
2.
Zachádzanie k Optime v smere od Šace sa dávkovalo po kvapkách (a ešte stále tam nezachádzajú linky od Poľova a od letiska). Aj zriadenie zastávky v opačnom smere trvalo roky.
3.
KVP malo byť riešené priamou linkou a nie nekonečnou zachádzkou cez Alejovú. Prečo obe linky z NMM na KVP idú na Moskovskú? 36-tka by mohla v pohode pokračovať priamo k Optime. A naviac by sa zastávkam „Drabova“ a „Kremnická“ vrátilo priame spojenie s centrom.
4.
To predĺženie 10-iatky z Luníka VIII je tiež absurdné (najmä smerom tam sa točí poriadne komplikovane). Z centra by k Optime mala ísť priama električková linka a nie toto.
5.
Vôbec sem nie je spojenie od Železníkov, pričom 15-tka a 16-tka (obe z Námestia osloboditeľov) nezmyselne zhodne končia už pri OC Cassovia. A niektorá z nich by pritom k Optime doniesla oveľa viac ľudí ako 34-ka.
6.
Ten prístup ku zadnému vstupu je pre autobus mizerný, mal byť riešený oveľa menej kolízne.
cedin
1.
Skoro vôbec sa nevyužíva električka. Logická by bola celotýždenná 5-ka.
2.
Zachádzanie k Optime v smere od Šace sa dávkovalo po kvapkách (a ešte stále tam nezachádzajú linky od Poľova a od letiska). Aj zriadenie zastávky v opačnom smere trvalo roky.
3.
KVP malo byť riešené priamou linkou a nie nekonečnou zachádzkou cez Alejovú. Prečo obe linky z NMM na KVP idú na Moskovskú? 36-tka by mohla v pohode pokračovať priamo k Optime. A naviac by sa zastávkam „Drabova“ a „Kremnická“ vrátilo priame spojenie s centrom.
4.
To predĺženie 10-iatky z Luníka VIII je tiež absurdné (najmä smerom tam sa točí poriadne komplikovane). Z centra by k Optime mala ísť priama električková linka a nie toto.
5.
Vôbec sem nie je spojenie od Železníkov, pričom 15-tka a 16-tka (obe z Námestia osloboditeľov) nezmyselne zhodne končia už pri OC Cassovia. A niektorá z nich by pritom k Optime doniesla oveľa viac ľudí ako 34-ka.
6.
Ten prístup ku zadnému vstupu je pre autobus mizerný, mal byť riešený oveľa menej kolízne.