Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #81521:
Tak otvorený zvršok je v prvom rade lacnejší a jednoduchší na údržbu. Tým by sa dali ušetrené peniaze použiť napríklad na lepšiu informačnú technológiu alebo na nejaké iné veci, ktoré by projektant navrhol. To, že je hlučnejší by nevadilo, pretože tam nikdy nebude bytová výstavba. Podľa mňa by to navyše vyzeralo lepšie ako asfalt. Ako keby ho už nebolo dosť v Košiciach. To je môj názor.

V čom je podľa teba lepšia terajšia voľba, kde nalejú betón na podvaly a na vrch dajú asfalt? Lebo autobusy po takomto vyhotovení aj tak nemôžu jazdiť.
Reply on: S499.1023 #81524:
tak spravil som chybu,ale mnoho normálnejších vodičov čaká kým všetci nastúpia- tak som myslel že aj on je z tých normálnejších,očividne sa nenormálne ponáhľal,ale na naťahovanie sa že mám vystúpiť už toľko času mal...jedno šťastie mal že nie som hajzel a nebudem zdržiavať cestujúcich,inak by som len tak nevystúpil
Ďalšie baterkokrámy odhlasované.
Reply on: romeo #81523:
Vyznamenal si sa skôr ty, nie?
Viem sice ze ak zvonia dvere tak by som uz nemal nastupovat,no dnes tak som siel a takmer som bol privrety- ale vodic stal na zastavke par sekund a nejak sa mu cakat nechcelo. Isto ma videl no namiesto podrzania dveri ma po oznaceni listku vyhodil z busu..jednak aka hanba pred zvyskom busu a ked sa pytam ci mi vrati peniaze za listok tak arogantne ze nie..takze vodic 5714 sa dnes vyznamenal
Reply on: PtrOlsn #81519:
Však okolo su normalne podvaly, ktoré boli zabetonované a teraz na to pojde asfalt. Takže uplne pravá pevna jazdná dráha to nie je. Teraz je to trochu lepšie ako iba obyčajný otvorený zvršok, si myslím si.
Reply on: PtrOlsn #81519:
Prečo?
Reply on: reparil #81518:
Ty si ozaj excelentný drúk. Čo je na tomto zle, že si to firma pred asfaltovaním zakryje?
A dát v priebehu jedného dňa na adresu jedného subjektu zamilovaný aj haterský príspevok - no cement.
Škoda, že okolo križovatky VSS nebude otvorený zvršok, ale pevná jazdná dráha ?
Reply on: Yogi616 #81514:
asi sa inspirovali remetom ? kazdopadne u eurovii by som taky exces necakal ale snad sa to zmeni... tak ako aj u chodnikov najprv len zacali platat ala duha (prva polka bozenky-vid ako vyzera) a teraz po staznostiach ludi sa uz pustaju do prerabky aj u chodnikov ,snad nakoniec prekopu a obnovia aj tie predosle zbabrane
Reply on: afeno #81516:
Nech je kvalita tej práce hocjaká, veril som, že to bude len niečo takéto. Ešteže tak. ?

Inak nič moc rekonštrukcia, čakal som, že to bude na lepšej úrovni. Zas odišlo kopu € len tak...
Reply on: Yogi616 #81514:
Je to priskrutkovane ku tomu odvodňovaciemu žľabu, davali to tam keď asfaltovali ulicu. Na niektorých miestach to už je dole.
Reply on: Yogi616 #81514:
dufam, ze tade pojdem ako prvy a rozrazim si cestu ? ?
Povedzte mi, že tento stav na Zimnej je len dočasne. ?

asi takto nejako ma vyzerat poriadna firma, ktora si plni vsetko nacas aj s bonusmi navyse:
(tohto by sme sa pri remetovej duhe nikdy nedockali)
Na ulici Boženy Němcovej práce napredujú svižným tempom, električkové koľaje sú už natiahnuté až po obratisko Botanická záhrada.
(08.06.2017)

„V sobotu a nedeľu budeme betónovať, od pondelka začneme dávať živicový povrch, v utorok frézovať povrch komunikácie v celej šírke. Vyfrézovaná bude aj celá križovatka pri obratisku a takisto pokrytá živicovým kobercom. Snažíme sa nielen o to, aby stavba bola urobená kvalitne, ale chceme, aby vyzerala aj z estetického hľadiska čo najlepšie."

Podľa Š. Bálinta, v spolupráci so Správou mestskej zelene v Košiciach dajú napríklad do poriadku aj všetky zelené plochy, ktoré museli z nevyhnutných dôvodov počas stavby „zdevastovať". Zároveň potvrdil to, čo už bolo spoločnosťou Eurovia SK, ale aj mestom Košice viackrát deklarované, a síce, že ulica B. Němcovej bude pre motorové vozidlá obojsmerne sprejazdnená presne podľa harmonogramu prác, čiže do konca júna. Sprejazdnený tak bude celý úsek, od obratiska Botanická, až po ulicu Československej armády.

p.s. len skoda ze vsade trepu ten asfalt, ale asi sa inac nedalo,co uz (mam na mysli aspon kamen, dlazbu ci beton ,zatravnenie je na bozenke/zimnej hlupost to je jasne)
Reply on: cedin #81511:
Konkrétne tento:
https://imhd.sk/transport/galeria/3694/sor-ns-12

Existujú však iba 2 kusy...
Reply on: afeno #81509:
To bolo na mňa? Nič také som nenapísal.
Videl som dakde na webe, že SOR na nejakej výstave predstavoval aj 12 m-ový elektrobus.
Na svojej stránke (http://www.sor.cz/site/index.php) však v tom majú už mesiace chaos:
klikneš raz - uvádza sa 10,5 m, klikneš druhý raz - ukážu sa 8 a 10,5 m, klikneš na ktorýkoľvek z nich a klikneš na katalógový list - vyskočia 8, 9,5 a 11 m...
Reply on: S499.1023 #81508:
Rád by som sa mýlil, ale som si takmer istý, že táto opcia (alebo len jej časť) sa využije.
Inak škoda, samozrejme, čokoľvek štandardné 12 m-ové by bolo vhodnejšie.
Preto vravím časť, lebo až také veľké využitie pre elektrobusy v KE nie je (premávanie celý deň na jedno nabitie nezvládnu) a zrejme to kompetentným dôjde.
A budovať po konečných rýchlonabíjačky v situácii, keď všetky získané elektrobusy majú veľké (a teda drahšie) baterky, ktoré by sa rýchlym dobíjaním zrejme rýchlejšie ničili, nedáva veľmi zmysel...
Reply on: cedin #81507:
Z tvojho predchádzajúceho príspevku to vyznelo tak že mor 12M baterkáče nevyrába.
Reply on: cedin #81507:
Opcia je právo, nie povinnosť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.