Takže to robili dve osoby nezávisle na sebe? Jeden človek nakreslí tvar a rozmiestnenie nástupišť a ďalší rozhodne kde budú nakreslené zebry a postavené semafory?
chyba nie je az tak v tom skle, ale skor v tom, ze ten prechod nepokracuje na druhu stranu ulice... toto jedno sklo by som radsej nechal vybrat preventivne natrvalo, aby sa tam dalo v pripade potreby prechadzat ?
Mna skor maximalne nasiera ze povacsina komentarov od ludi je typu "Naco sklenene skla mali tam dat tie stare zelezne zabriadlia" a podobne. potom sa ale nemozme cudovat ze tato rekonstrukcia dopadla tak ako dopadla a ze Met dopadne este horsia z hladiska "modernosti".
Myslím, že výrobcov, ktorí dodávajú vozy aj s viacerými motormi, bude viac. A také veci, ako rýchlonabíjanie, indukčné bezdrôtové nabíjanie, či nabíjanie z trolejovej siete ani nespomínam. Načo by sa niekto snažil o ekonomické, ekologické a moderné riešenie, keď to stačí zabetónovať zastaranou technológiou, ktorú dodáva kamarátska firma.
BTW, koľko ich už asi SOR nalakoval do žlto-modra? ?
Zaujalo ma:
- Je priatelný modernejší a ekonomickejší elektromotor v pohone autobusu?
- Predmetom tohto verejného obstarávania je obstarávanie nízkopodlažných elektrobusov a nie autobusov. Verejný obstarávateľ požaduje jeden elektrický asynchrónny motor s výkonom minimálne 120 kW. Elektrický pohon nízkopodlažného elektrobusu musí spĺňať požiadavky uvedené v bode 2. Prílohy č. 4 súťažných podkladov.
Prečo jeden? Prečo nie dva alebo štyri? Aby sa neprihlásil niekto iný? Celkový výkon sa pri elektromotoroch vyráta sčítaním výkonu všetkých motorov. Nie je pohodlnejšie mať motory priamo na nápravách? Jednak z priestorových dôvodov, jednak pre rozloženie výkonu.
BTW, tá prvá veta odpovede... Hložný z kamarátskej firmy ProTender sa nevie naučiť žiadnu inú frázu, že to používa ako odpoveď na všetko?
Okružným vedením linky po sídlisku by si znemožnol prestávkovanie na sídlisku, kde je na rozdiel od NO aspoň aký taký priestor na odstavenie autobusu. Všetky prestávky a vyrovnávacie prestoje by sa museli realizovať na NO, kde na to veľa priestoru nie je (prestávkujúce busy tam zavadzajú). Toto i príde ak najväčšie negatívum. Pozitívne stránky tvojho návrhu však nepopieram.
Čiže od nedokončeného povrchu komunikácií na Kuzmányho sa už dištancujú, že to nie je ich stavba. Koho teda? A tým nenarážam na rekonštrukciu súvisiacu s vedením plynu v tých miestach.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA