Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: veteran #77923:
Takže to robili dve osoby nezávisle na sebe? Jeden človek nakreslí tvar a rozmiestnenie nástupišť a ďalší rozhodne kde budú nakreslené zebry a postavené semafory?
Reply on: Bjorn #77922:
Dopravné riešenie a riešenie nástupíšť sú dve veci. Na tom obrázku je ale jasne vidieť, koho rukopis dopravné riešenie IKD nesie...
Reply on: S499.1023 #77917:
Asi toho istého, ktorému napadlo nakresliť do projektu toto
http://imhd.sk/transport/media/gn/00145912/Z-Kuzmanyho-na-Bacikovu-esickom.jpg
Reply on: hmozdinka #77916:
Problém nie je v sklách a v tomto prípade ani v Remetovi, ale v d3mentných ľuďoch.

BTW, nemal byť súčasťou rekonštrukcie aj kamerový systém?
Reply on: hmozdinka #77916:
chyba nie je az tak v tom skle, ale skor v tom, ze ten prechod nepokracuje na druhu stranu ulice... toto jedno sklo by som radsej nechal vybrat preventivne natrvalo, aby sa tam dalo v pripade potreby prechadzat ?
Reply on: hmozdinka #77916:
Ja si nepametam zeby remeta tie skla obhajoval.

Mna skor maximalne nasiera ze povacsina komentarov od ludi je typu "Naco sklenene skla mali tam dat tie stare zelezne zabriadlia" a podobne. potom sa ale nemozme cudovat ze tato rekonstrukcia dopadla tak ako dopadla a ze Met dopadne este horsia z hladiska "modernosti".
Reply on: S499.1023 #77917:
Všetko musí byť riadené. Aj výrobcovia semaforov potrebujú istoty.
Reply on: hmozdinka #77916:
Mňa tam zaujala iná vec - ktorého dementa napadlo spraviť cez koľajnice riadený prechod a ešte tam aj namaľovať zebru?
no prosim "slavne" remetove skla ako ich obhajovali ..a hopla! https://www.facebook.com/kosice.estranky/posts/971857842873107 ?
Reply on: veteran #77913:
Bizovňe! Znaš keľo namahy tu už vynaložiľi na utrimaňe dopravneho skanzenu v šercu evropy? A kedz už ta ibaj zos zlatymi padakmi...?
Reply on: 110mat110 #77911:
...pre SOR... ?
Reply on: 110mat110 #77911:
Nádejné by to bolo, keby dotyčná trojčlenná junta, ktorá podnik za pomoci ďalších análnych turistov riadi a k****í, išla kade ľahšie ?
Reply on: 110mat110 #77911:
Myslím, že výrobcov, ktorí dodávajú vozy aj s viacerými motormi, bude viac. A také veci, ako rýchlonabíjanie, indukčné bezdrôtové nabíjanie, či nabíjanie z trolejovej siete ani nespomínam. Načo by sa niekto snažil o ekonomické, ekologické a moderné riešenie, keď to stačí zabetónovať zastaranou technológiou, ktorú dodáva kamarátska firma.

BTW, koľko ich už asi SOR nalakoval do žlto-modra? ?
Reply on: Bjorn #77909:
Solaris ponuka 160kw motor alebo 2x60kW. Zatial to je nadejne
Reply on: Bjorn #77909:
Nemôže sa prihlásiť len jeden, to by tu na Slovensku nebol trh na elektrobusy ?
Zaujalo ma:
- Je priatelný modernejší a ekonomickejší elektromotor v pohone autobusu?
- Predmetom tohto verejného obstarávania je obstarávanie nízkopodlažných elektrobusov a nie autobusov. Verejný obstarávateľ požaduje jeden elektrický asynchrónny motor s výkonom minimálne 120 kW. Elektrický pohon nízkopodlažného elektrobusu musí spĺňať požiadavky uvedené v bode 2. Prílohy č. 4 súťažných podkladov.

Prečo jeden? Prečo nie dva alebo štyri? Aby sa neprihlásil niekto iný? Celkový výkon sa pri elektromotoroch vyráta sčítaním výkonu všetkých motorov. Nie je pohodlnejšie mať motory priamo na nápravách? Jednak z priestorových dôvodov, jednak pre rozloženie výkonu.

BTW, tá prvá veta odpovede... Hložný z kamarátskej firmy ProTender sa nevie naučiť žiadnu inú frázu, že to používa ako odpoveď na všetko?
Reply on: veteran #77906:
Jasnéééé... Všetko zahrať do autu, zhrábnuť lóve a zmiznúť. To známe soudruzi...?
Reply on: 5 #77902:
Okružným vedením linky po sídlisku by si znemožnol prestávkovanie na sídlisku, kde je na rozdiel od NO aspoň aký taký priestor na odstavenie autobusu. Všetky prestávky a vyrovnávacie prestoje by sa museli realizovať na NO, kde na to veľa priestoru nie je (prestávkujúce busy tam zavadzajú). Toto i príde ak najväčšie negatívum. Pozitívne stránky tvojho návrhu však nepopieram.
Reply on: Tatranka #77904:
Aj toto:
http://kosice.korzar.sme.sk/c/8048890/remeta-obnovu-trati-chvali-pri-nedostatkoch-odkazuje-na-projekt.html

Aby si vedel, tie rôzne šírky a krivo narezaná guma okolo dilatácií, to tak má byť ?
Reply on: Tatranka #77904:
Čiže od nedokončeného povrchu komunikácií na Kuzmányho sa už dištancujú, že to nie je ich stavba. Koho teda? A tým nenarážam na rekonštrukciu súvisiacu s vedením plynu v tých miestach.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.