No tak cestujúca verejnosť je až na n-tom mieste v pohľade politickej reprezentácie mesta
Keby nebola požiadavka EÚ na rozvoj verejnej dopravy, ktovie ako by sa to na našom milom Slovensku vyvíjalo . . .
Je to samozrejme kvôli vybočovaniu vozidiel v oblúkoch. To sa ale dalo vyriešiť tým, žeby bolo obratisko kruhové, bez priamych úsekov.
Taktiež si všímam - nástupné/výstupné ostrovčeky a ich dĺžka. Týmto sa znemožní spriahanie vozov do súprav. To už bol taký problém natiahnuť to o tie 4, resp. 12 metrov?
M. Remeta pre Haluz Dnes na to reagoval: "Mierne deformácie obrubníkov spôsobili extrémne horúčavy, stavba je však stále rozpracovaná a nie je ukončená! Do termínu odovzdania budú všetky nedostaky odstránené v súlade s projektovou dokumentáciu". Hovorkyňa magistrátu Linda Šnajdárová ešte doplnila vyjadrenie magistrátu v zmysle toho, že spomínané obrubníky sú v skutočnosti rovno, len neúnavní kritici neustále nazerajú na všetko svojou jednostranne pokrivenou optikou a pripaľujú si na projekte svoje politické Špaky. ? ? ?
V Česku sa do nových vozov MHD dávajú väčšinou práve plastové sedačky (bol pokus aj s drevenými). Zas tak nepohodlné nie sú a čo sa týka udržby a hygieny, tak sú voči čalúneným absolútne neporovnateľné. No a tá podobnosť s kultovými Tatra sedačkami... Prečo nie? Nevyzerá to zle, mne sa to páči. Navyše to aj ladí s exteriérom (na ktorom si tú žltú ale mohli odpustiť).
Máte niekto odhad, koľko môže DPMK dostať za jeden voz T3 v kovošrote?
(Možno by som si to zrátal aj sám, keby som vedel hmotnosť kovov a výkupnú cenu.)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos