Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Granite01 #77222:
Maršrutky a IAD... ?
Reply on: Crossfire #77225:
No ved aj samotne cuvanie s T3 bolo neskutocne 😃
Reply on: Zberatel #77224:
pohoda .. aj s dvojickou T3 na teba do obluku cez vyhybku nacuvam ? ?
Reply on: Bjorn #77219:
spriahanie vozidiel v oblukoch nie je dovolene ale pokial ide o vynimocny pripad tak sa spriahnu aj v obluku ziaden problem ...
Reply on: Tatranka #77221:
O klienta je postarané až-až. Už len keď si vezmeme také ibalginoidné snahy o odstránenie chronických bolestí hlavy tunajšej populácie ?
Reply on: Tatranka #77221:
No tak cestujúca verejnosť je až na n-tom mieste v pohľade politickej reprezentácie mesta 🙂
Keby nebola požiadavka EÚ na rozvoj verejnej dopravy, ktovie ako by sa to na našom milom Slovensku vyvíjalo . . .
Reply on: veteran #77220:
Pritom ide o veľmi zásadnú vec z pohľadu klienta, čiže cestujúcej verejnosti.
Reply on: Bjorn #77219:
Zastávkové ostrovčeky sú najdovrzanejšia časť projektu IKD a aj črtajúceho sa METu. Dosť blbé, keď na jedno pozitívum nájdem 5 nedoriešených vecí.
Reply on: myslavcan #77218:
Je to samozrejme kvôli vybočovaniu vozidiel v oblúkoch. To sa ale dalo vyriešiť tým, žeby bolo obratisko kruhové, bez priamych úsekov.

Taktiež si všímam - nástupné/výstupné ostrovčeky a ich dĺžka. Týmto sa znemožní spriahanie vozov do súprav. To už bol taký problém natiahnuť to o tie 4, resp. 12 metrov?
Reply on: Tatranka #77216:
Ja som si toto zakrivenie výstupiska všimol už dávnejšie v nákrese http://imhd.sk/ke/media/mn/00000993/Planovane-modernizacie-elektrickovych-trati-MET-a-Integrovany-dopravny-system-IDS-IKD-Obratisko-Stanicne-namestie-2014.pdf
Ale vtedy som si myslel, že to je len chyba zobrazenia, alebo opticky klam...
Reply on: Bjorn #77213:
To bol fór...?
Reply on: myslavcan #77215:
M. Remeta pre Haluz Dnes na to reagoval: "Mierne deformácie obrubníkov spôsobili extrémne horúčavy, stavba je však stále rozpracovaná a nie je ukončená! Do termínu odovzdania budú všetky nedostaky odstránené v súlade s projektovou dokumentáciu". Hovorkyňa magistrátu Linda Šnajdárová ešte doplnila vyjadrenie magistrátu v zmysle toho, že spomínané obrubníky sú v skutočnosti rovno, len neúnavní kritici neustále nazerajú na všetko svojou jednostranne pokrivenou optikou a pripaľujú si na projekte svoje politické Špaky. ? ? ?
http://lh3.googleusercontent.com/-TkOizCfDnkU/Vd4SnQcbynI/AAAAAAABuHw/hfaCnSPry04/s400/IMG_8722.JPG

Vidím dobre, žiadna spleť? Bude vôbec niekde nejaká, či všade len obyčajné výhybky?
Reply on: Tatranka #77210:
V Česku sa do nových vozov MHD dávajú väčšinou práve plastové sedačky (bol pokus aj s drevenými). Zas tak nepohodlné nie sú a čo sa týka udržby a hygieny, tak sú voči čalúneným absolútne neporovnateľné. No a tá podobnosť s kultovými Tatra sedačkami... Prečo nie? Nevyzerá to zle, mne sa to páči. Navyše to aj ladí s exteriérom (na ktorom si tú žltú ale mohli odpustiť).
Reply on: Tatranka #77210:
No ja som v Čechách počul zaujímavé vlastnícke súvislosti medzi TaškentWagenTeamom a Škodou ?
Škoda sa nakazila od TWT alebo podľahla tlaku po nostalgii u Pražanov? ?

http://www.k-report.net/foto/i012698.jpg

Odkaz na tradičné laminátové sedačky Tatra je asi čiste náhodný ? ? ?
Reply on: mi.v #77208:
Pred pár rokmi to pražský dopravný podnik to odhadol na približne 50.000 Kč, čiže asi 1800 € za voz.
Reply on: Bjorn #77192:
Máte niekto odhad, koľko môže DPMK dostať za jeden voz T3 v kovošrote?
(Možno by som si to zrátal aj sám, keby som vedel hmotnosť kovov a výkupnú cenu.)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.