Reply on: Sarko #592:
Rekonštrukcia Rooseweltky je chvályhodná, je to krok vpred. Ale to, že fasáda a viacmenej aj prístupová chodba ku kancelárii DPMK nie je majetkom podniku nezmení otrasný prvotný dojem návštevníka. Tomu vysvetľovať, že budova nie je majetkom DPMK, je zbytočné.Súhlasím, s J, že úrovaň košickej MHD by pozdvihlo, keby sa začali využívať palubné počítače. Ich hromadné zavedenie v Bratislave, Žiline a Prešove je v jednotlivých DP jednoznačne brané ako prínos. Človeka mrzí, že podobne, ako sú zatiaľ košické palubáky nevyzužité, ostávajú nevyužité aj viactarifné automaty, ktoré DPMK vlastní. Z tých 16-tich tlačidiel DPMK využíva koľko? Päť?
balky
1. DP v malom meste, ktory ma dokopy 4 busy a 2 predpredajne miesta, rychlo dokaze zmenit tento system
2. Aby sa takto vybavili aspon predpredajne miesta (o dopr. prostriedkoch ani nehovorim), je potrebne niekolko stotisic Sk.A na to DPMK prachule nema.Takze zmena tohto systemu by trvala dlhy cas a vzniklo by nejake medziobdobie chaosu.
3. Len pre zaujimavost.Kolko novych automatov na CL ste videli v meste?Ja viem o dvoch,na NO a pred ZST.Len taka masinka stoji okolo 80000Sk.Kompletna vymena tychto automatov by vysla poriadne draho.
4. Ak by sa teda nedali pouzit automaty, zostali by len predpredaje a novin.stanky.Do nich urcite DPMK nebude instalovat masinky na klzave CL,takze by zostali len predpredaje.V meste je ich asi 6.Neviem si predstavit tie fronty, pretoze vsetci cestujuci by boli odkazani len na tieto miesta.A ludia by znova hromzili.
5. A nezabudajme, ze DPMK nema peniaze nazvys. Inac by uz napr. mohla byt ukoncena cela rekonstrukcia na Juznej. Naco by nam teda boli klzave CL, keby DPMK nemal po com, alebo s cim jazdit?