Reply on: balky #568:
Tak ako už napísal Papyr, aj Vladimír, nie je možné, aby si študenti na úkor neexistencie kĺzavých CL alebo aspoň týždňových CL hľadali iné cesty, ako sa prepraviť bez označovania jednorazových CL.
Verím, že všetko zlé je na niečo dobré. Dalo sa čakať, že študenti sú významnou minoritou a v súvislosti s označovaním len pri prvých dverách nastanú vážne problémy. Dúfam, že študenti to nenechajú len tak a DPMK bude donútený hľadať iné formy riešenia. Aj toto je podľa mňa v určitom zmysle posun vpred k zavedeniu elektronických znehodnocovačov.
Sarko
Vodič nemal zablokované znehodnocovače, povedal, kým na to nebude mať vhodné pracovné podmienky, nič také robiť nebude (dostatočný čas, vhodné a čisté pracovné náradie na zablokovanie-nie hrdzavejúce pliešky a špinavý magnet).
Ten istý vodič dosiahol na R-dráhe v smere do USS najvyššiu rýchlosť 81 km/h. V smere do Košíc sme dosiahli max. rýchlosť 75 km/h, pričom som si dovolil s digifoťákom urobiť záber digitálneho tachografu. Vzápäti som si ironicky odfotil nálepku s textom "Maximálna rýchlosť vozidla 65 km/h", cestujúci nechápali .
Na obratisku VA USS su polozene nove zliabkove kolajnice TŽ 95 NT3, ktoré sa tu budú vymieňať. Pri tejto príležitosti som si dovolil vyfotografovať detailné snímky ohlodaných koľajníc, ktorých hlavová časť je úzka takmer ako hrúbka samotného žliabku.
Riskol som aj zábery "vštetkozakazujúcich" a všadeprítomných tabúľ v areáli USS. Dokonca aj tej, ktorá zakazuje akékoľvek fotografovanie a upozorňuje, že areál je sledovaný monitorovacími zariadeniami. O chvíľu tu dobehlo tucet chlapov SBS, ale to sme už chvalabohu fujazdili z VA smerom na Valcovne .
Keďže na tejto diskusii nejde uverejniť foto, uverejním ich na inom mieste.