Takže na konečnej Štadión Lokomotívy sa ukrajovalo zo začiatku výstupnej zastávky (cca 5 m, je tu provizórny zastávkový stojan, z posledných dverí dverí sa vystupuje už mimo zastávku..), ďalej sa ukrojilo zo začiatku a konca nástupnej zastávky a v obratisku na vonkajšej koľaji vedľa vyhýbky na vratnú koľaj. Na Štadióne TU sa na to hádam mrkne eMareq a cez Nám. osloboditeľov prefrčím o chvíľu.
Od 15:17 je kvôli strhnutej troleji výluka Nad Jazerom, je vidieť samé manipulačné jazdy a presuny. Naviac je vonku školské vozidlo #100 s dvoma blondínkami, ktoré sú v električke zjavne prvýkrát Paradoxne je toto vozidlo už zapísané ako technická pamiatka. Ďalšou zaujímavosťou je rozbíjanie obrubníkov a ukrojovanie zo zastávok, kadiaľ neprejde KT8D5.RN2. Na zastávky sa z tohto dôvodu dávajú náhradné zastávkové stojany.
Nenapadlo ešte niekoho urobiť deń otvorených dverí v dp a tam pred halou vytaviť chronologicky všetky hist aj používané typy ? 1(nák),10,104,T1,T2,T3(100, starý náter,nový náter,T3MOD,.....)KT -varianty,T6. Prípadne menšia redukcia počtu, aby sa to vošlo na kolaje pred halou.
U autobusov by to bolo tiež zaujímavé.
Vystavovať modernizované vozy po niekolko rokov po sebe , to je zrejme podla hesla /ľuďom to stačí, aj tak nič nepoznajú...../ , ale za čas budeme mať zrejme ďalšiu raritu - dsiate výročie modernizácie....
nemá to chybu
Meniarne:A,B,C,D,E,F,G,K - takže 8 električkových a dva trolejbusové (tbusy používajú inú trakčnú sústavu a napatie)
Ináč čo sa týka hist.jázd ,tak mi chýba "10" ,104 už je totálny šrot, to ju fakt chcú zrušiť (!) ?;
- velmi mi vadili napr minulý rok tie hnusné zalaminované cedule na T1,2 to nemože nejaký nadšenec alebo niekto v dielni zhotoviť plechové tabulky zodpovedajúce histórii ? Alebo tam nedať radšej nič.
- na koňke zaujme to igelitové vreco s hnojom zavesené na jednom čele.
Stručná charakteristika koľajovej siete v KE (bez záruky presnosti informácie):
dĺžka tratí - 85,531 km
počet liniek - 15
počet samostatne elektricky napájaných úsekov: 49
počet úsekových deličov v sieti (mimo vozovne): 97
priemerná dĺžka jedného napájacieho úseku: 1745,5 m
počet všetkých výhybiek: 119
z toho počet železničných výhybiek na rýchlodráhe: 13
z toho počet elektromagneticky ovládaných výhybiek: 23
Čo sa týka jázd historických električiek, jazdy začínajú UŽ ZAJTRA 30.4.2004 od 9:00!
Premávať budú už klasicky T1 #203 a T2 #212 na linke 2. Začína sa aj riadna prevádzka nízkopodlažných KT8D5.RN2 #517 a 521 na linkách 7 a 9. Jazdy historických vozidiel budú pokračovať po ukončení výstavy, pravdepodobne v nedeľu 2.5.2004 počas celého dňa, tak isto na L2.
Výstava vozidiel na Hlavnej ul. bude v sobotu 1.5.2004 a iba v tento deň.
Nemá náhodou niekto informačný text (papier o veľkosti približne A4), ktorý bol umiestnený na osobnej električke #10 a nákladnej električke #1, ktoré majú byť vystavené na Hlavnej ul.? Niekto ich z týchto vozidiel zobral a ich kópie nie sú. Ak by niekto mal čo len fotografiu s čitateľným textom, budem vďačný za ušetrenú prácu.
Furčan
Zajtra premiéra nízkopodlažných električiek
http://www.vecernik.sk/index.php?command=viewarticle&id=24005
Dočká sa Krásna nočného spoja?
http://www.vecernik.sk/index.php?command=viewarticle&id=24022