Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Niečo na čítanie.
Zajtra premiéra nízkopodlažných električiek
http://www.vecernik.sk/index.php?command=viewarticle&id=24005

Dočká sa Krásna nočného spoja?
http://www.vecernik.sk/index.php?command=viewarticle&id=24022
KVKV: No áno, mali na to pol roka, tiež tomu nerozumiem...
Je úchvatné , že dp prišiel na problem s profilom až deň pred zahájením prevádzky. ....vlastne skor typické než úchvatné.
Reply on: Sarko #3893:
Pozeram DP realizuje buracie prace, kto by to tusil, ze kvoli NP elinam sa aj ostrovceky budu upravovat. Pojdem a omrknem co urobili 😉
KVKV: Áno, NP časť má 350 mm nad TK a presahuje na minimálne siedmich miestach.

Papyr: 85,5 km je obojsmerne a je to myslím viac, ako v BA.
Takže na konečnej Štadión Lokomotívy sa ukrajovalo zo začiatku výstupnej zastávky (cca 5 m, je tu provizórny zastávkový stojan, z posledných dverí dverí sa vystupuje už mimo zastávku..), ďalej sa ukrojilo zo začiatku a konca nástupnej zastávky a v obratisku na vonkajšej koľaji vedľa vyhýbky na vratnú koľaj. Na Štadióne TU sa na to hádam mrkne eMareq a cez Nám. osloboditeľov prefrčím o chvíľu.
Reply on: Sarko #3891:

To znížená stredná časť KT...N2 presahuje cez profil ?
Od 15:17 je kvôli strhnutej troleji výluka Nad Jazerom, je vidieť samé manipulačné jazdy a presuny. Naviac je vonku školské vozidlo #100 s dvoma blondínkami, ktoré sú v električke zjavne prvýkrát 🙂 Paradoxne je toto vozidlo už zapísané ako technická pamiatka. Ďalšou zaujímavosťou je rozbíjanie obrubníkov a ukrojovanie zo zastávok, kadiaľ neprejde KT8D5.RN2. Na zastávky sa z tohto dôvodu dávajú náhradné zastávkové stojany.
Reply on: KVKV #3889:
Dni otvorenych dveri v DP su ako na E prevadzke tak aj A + T prevadzke.
Nenapadlo ešte niekoho urobiť deń otvorených dverí v dp a tam pred halou vytaviť chronologicky všetky hist aj používané typy ? 1(nák),10,104,T1,T2,T3(100, starý náter,nový náter,T3MOD,.....)KT -varianty,T6. Prípadne menšia redukcia počtu, aby sa to vošlo na kolaje pred halou.
U autobusov by to bolo tiež zaujímavé.
Vystavovať modernizované vozy po niekolko rokov po sebe , to je zrejme podla hesla /ľuďom to stačí, aj tak nič nepoznajú...../ , ale za čas budeme mať zrejme ďalšiu raritu - dsiate výročie modernizácie....
nemá to chybu
Reply on: Sarko #3881:
Som zvedavy ci T1 vydrzi, ked bolo 90 rokov elektriciek tak kratko poobede uz bola na poruche 😉
Reply on: Nodes #3878:
Nuz, to ma len tak napadlo 😉 I ja ju beriem ako stalicu, ale pre turistov, ktori nemali to stastie a nevideli taketo nieco 😉 🙂
Meniarne:A,B,C,D,E,F,G,K - takže 8 električkových a dva trolejbusové (tbusy používajú inú trakčnú sústavu a napatie)

Ináč čo sa týka hist.jázd ,tak mi chýba "10" ,104 už je totálny šrot, to ju fakt chcú zrušiť (!) ?;
- velmi mi vadili napr minulý rok tie hnusné zalaminované cedule na T1,2 to nemože nejaký nadšenec alebo niekto v dielni zhotoviť plechové tabulky zodpovedajúce histórii ? Alebo tam nedať radšej nič.
- na koňke zaujme to igelitové vreco s hnojom zavesené na jednom čele.
Reply on: Sarko #3882:
85 km merane jednokolajne? A kolko mate meniarni, ked uz sme pri tom? Celkom by ma to aj zaujimalo...
Dneska boli plynaky na STK Nemajú ešte nalepenú reklamu.
521 dnes ťahala 359 zo žel.stanice do vozovne.Žeby nové dielenské vozidlo.

Dopravný podnik zredukuje počet zamestnancov, mala by sa týkať aj vedenia
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=29.4.2004/47486K
Stručná charakteristika koľajovej siete v KE (bez záruky presnosti informácie):

dĺžka tratí - 85,531 km
počet liniek - 15
počet samostatne elektricky napájaných úsekov: 49
počet úsekových deličov v sieti (mimo vozovne): 97
priemerná dĺžka jedného napájacieho úseku: 1745,5 m
počet všetkých výhybiek: 119
z toho počet železničných výhybiek na rýchlodráhe: 13
z toho počet elektromagneticky ovládaných výhybiek: 23
Takže informačné texty už sú zabezpečené.

Čo sa týka jázd historických električiek, jazdy začínajú UŽ ZAJTRA 30.4.2004 od 9:00!
Premávať budú už klasicky T1 #203 a T2 #212 na linke 2. Začína sa aj riadna prevádzka nízkopodlažných KT8D5.RN2 #517 a 521 na linkách 7 a 9. Jazdy historických vozidiel budú pokračovať po ukončení výstavy, pravdepodobne v nedeľu 2.5.2004 počas celého dňa, tak isto na L2.

Výstava vozidiel na Hlavnej ul. bude v sobotu 1.5.2004 a iba v tento deň.
Nemá náhodou niekto informačný text (papier o veľkosti približne A4), ktorý bol umiestnený na osobnej električke #10 a nákladnej električke #1, ktoré majú byť vystavené na Hlavnej ul.? Niekto ich z týchto vozidiel zobral a ich kópie nie sú. Ak by niekto mal čo len fotografiu s čitateľným textom, budem vďačný za ušetrenú prácu.
Reply on: eMareq #3875:
Do kedy budu tie električky na hlavnej??Lebo v sobotu nemozem prisť.Asi až v nedeľu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.