Reply on: Papyr #3738:
30min je naschvál tak trochu "odradzujúci" interval, aby z hlavnej nevznikla dopravná tepna . Linka by mala končiť v blízkosti niektorého konca Hlavnej aby bola využívaná len skupinou cestujúcich na Hlavnú a nevozila tam ludí, ktorí cestujú inam.
Električkovú trať by bolo treba postaviť znovu, musel by zmiznúť ten nezmyselný jarok, v oblasti dómu mierne odkloniť trať a použiť špeciálne podložie (pamiatkári) , chýba zpatný vodič...atď . Nereálne, možno tak odhadujem za 15-20rokov. Až nastúpi iné myslenie,a nová generácia si vybuduje rešpekt.
Papyr
Inak 18Tr bola planovana dlha verzia od 17Tr, teda karoseria Karosy B 841, ktora sa ale nikdy nevyrobila. Jediny prazsky "osemstovak", ev.c. 3000, je asi uz zosrotovany, ale viezol som sa nim