Reply on: m@rtin #353:
Prečo by tam malo byť niečo o tom, ako rýchlo sa metro opravilo??? Metro sa nemalo toľko opravovať, lebo keby bolo všetko tak, ako má byť, rozsah škôd by sa ani zďaleka nevyrovnal tomu rozsahu škôd, ktorý metro utrpelo v roku 2002.
Ak Ty doma z nedbanlivosti podpáliš byt a potom ho za krátku dobu dáš do poriadku, tak ver, že Tvoji rodičia nebudú mať na jazyku chválu, ako rýchlo si ho dal do poriadku, ale budú sa pýtať, prečo si ho dočerta podpálil!!!
ČT asi vyrobila dokument o zaplavení metra preto, lebo daňoví poplatníci ČR za vzniknutú škodu zaplatia 7 miliárd Kč! A v takej chvíli nikoho nezaujíma rozpráka o letáčikoch do schránok a pod.
- pri tvorbe každého programu sa rozhovory strihajú. Nemožno predsa vysielať štvorhodinový program
- to, či pražskí dispečeri v programe boli v skutočnosti moderátori ČT si ja naozaj nemôžem dovoliť zhodnotiť. Vašich dispečerov po hlase nepoznám
Škoda v metre je 7 mld Kč. Metro jazdilo do poslednej chvíle, kedy začínali byť ohrozené životy cestujúcich a čo bolo v rozpore s povodňovým plánom. Ex-primátor vyhlási na kameru, že o ochrannom systéme metra nič nevedel. Pre uzatvroenie metra, zdá sa, nikto kompetentný nebol. A napriek tomu vyšetrovacia komisia dospela k názoru, že na vine nie je nikto. Ja si myslím, že to sú dôvody na to, aby ČT spracovala dokument, aký spracovala.
J
A znovu v tom dokumente odznela informácia, že ročne bolo dávané na ochranný systém metra 90mil.CZK, to čo si mi vždy tvrdil, že nie je pravda, Ak to teda nie je pravda, prečo sa DPP neohradí na súde za poškodzovanie mena firmy. 90 mil. ročne a zatvroilo sa len 60% dverí. Najlepšie bolo, keď sa ten technický riaditeľ pokúsil povedať, že kabelové priechodky nad pancierovými dverami nie sú súčasťou ochranného systému metra
Prečo proste nevieš priznať: áno v tomto magistrá a dopravný podnik zlyhali na plnej čiare.