Do zátvoriek som dodatočne dopísal skratky, pri nepoužívaní diakritiky, ale vidím, že SE by sa dalo ľahko pomýliť medzi Severom a Šebastovcami. Lepšie by bolo diakritike sa vyhnúť a Sever označiť napr. SR. ?
OK, keď sme už pri tých skratkách, čo keby sme si ich zadefinovali? Mali by to byť skratky zložené výhradne z dvoch písmen, samozrejme, výnimky by boli dohodnuté. Už veľmi dávno sám pre seba používam názvy mestských častí v skrátenej forme:
Barca - BA
Dargovských hrdinov - DH
Džungľa - DŽ (DZ)
Juh - JU
Kavečany - KA
Košická Nová Ves - KV
Krásna nad Hornádom - KR
Lorinčík - LO
Luník IX - L9
Myslava - MY
Nad Jazerom - NJ
Pereš - PE
Poľov - PO
Sever - SE
Sídlisko KVP - SK
Sídlisko Ťahanovce - ŤS (TS)
Staré mesto - SM
Šaca - ŠA (SA)
Šebastovce - ŠE (SE)
Ťahanovce (obec) - ŤO (TO)
Vyšné Opátske - VO
Západ - ZA
Tak si môžeme vytvárať celé názvy zastávok: ZA-Ružová, L9-Otočka, SM-Vodná... Bolo by dobré vypísať všetky zastávky, ktoré ležia na hraniciach MČ (NO, DU...)+všetky konečné (MB, HS...) a pre nich zvlášť vymyslieť skratky. ?
Tieto ostatne mi boli jasne, len tie dve som si nevedel akosi vybavit /NJ = New Jersey :)/
dalsie skratky:
KNH - Krasna n/H (niekto by si myslel, ze je to z "KNiHa" ;)/
S (+ makcen nad) - Saca
NM - nie Namestovo, ale Nizna Mysla
NH/VH - Nizna/Vysna Hutka
LD - L. Dvor
HS - Hotel Strojar
No myslel som si, ak už používaš skratky ako MB či NO, že ani ostatné nebude problém. ? Ešte mi napadlo používať namiesto Sídlisko Ťahanovce a Ťahanovce obec skratky ŤS a ŤO. ?
Re #3206 Vladimír: Tie preklepy sú veľmi milé a vždy sa na nich zasmejem. Najlepší bol "samofor". ? Mohol by si si ich zapisovať a časom vydáš brožúru "dopravný humor". ?
Jazdil tam trvalo, ci len jeden den, par dni a koniec? Ako som pisal, mohla by L37, lenze by musela jazdit od rana do vecera, s tym, ze by bola skratena v case necinnosti blsieho trhu po Zelezniky.
Tie skratky su uzasne, opat som si rozsiril obzor o dve /uz len do debilnicka poznamenat ;)/ Najlepsia je LA
ODS DPMK má záujem na jednotnej výprave pre tú-ktorú linku. Preto tlačí na to, aby najstaršie Solarisy šli na trhanú služby a zaistila sa tak jednotná výprava napr. na L16, 19, 30...
Re #3194 eMareq: Myslím, že prvý odstavec si nemyslel celkom doslovne, pretože Solaris už na Ulínuku IX bol a nie raz
L11 cez Mier a Štefánikovu? Oukej, ale cez Prešovskú niečo musí zostať. Dočerta, keby tam nebola tak blbo umiestnená stanica, tak na Ťahanovce môže ísť jedna linka z Maratónu cez Mieru a druhá z NO cez Prešovskú... Ta stanica všetko komplikuje ?
Na L27 sa oficiálne vypravujú kĺbové autobusy.
Re #3194 Sarko: Tá doprava na Luník VIII (vrátane L11, ktorá ide navyše cez Moldavskú) je postihnutá rôznymi školami a internátmi, ktoré tam sú. To znamená, že doprava je sužovaná hromadnými návalmi. V takom sedle je tam pohoda.
Re #3202 rl: Keby som stál večer tesne po odchode L11 na NO, tak by som určite nečakal pol hodiny na ďalšiu, ale nasadol do jedného z tých šiestich trolejbusov a odviezol by sa na Mlynskú baštu, kde by som iste chytil nejakú tú L27 alebo 34 alebo nebodaj aj (keby nebolo príliš neskoro večer) aj L36
Re #3205 eMareq: Nepochybujem o tom, že VO = Vyšné Opátskej a NJ = Nad jazerom
Ťahanovce sú na tom biedne najmä po zavedení okrajového režimu na L36. Ja mám problém dostať sa niekedy do alebo z roboty.
Ale objavil som množstvo prestupov ako sa rýchlo dostať na KVP ak cez prázdniny nejde L54 alebo cez víkend nestíham L34.
Bavíte sa tu o Ťahanovských linkách. A keďže som s Ťahanoviec pripojim sa aj ja. Cez víkend v nedeľu som stál na NO. Nestihol som 11. A tak v -10°C mraze som čakal. Išlo asi 6 trolejbusov na Darg.hrd. Ale na Ťahanovce ani jeden spoj (podotýkam bolo to večer). ? ? ?
eMareq, Vladimír: Čo sa týka kĺbakov, podľa mňa je L11 v úseku LVIII-NO dosť vyťažená. Ale ak by došlo k posilneniu ED, vedel by som si obmedzenie predstaviť. Ak by sa L11 nedala voči Ťahanovciam nijako skombinovať a nezáležalo by na súčasnom systéme s jedným prestupom, L27 by sa dala teoreticky urobiť á la L53 a L11 v trase LIX-NO-VO-NJ. Teda za predpokladu, že v trase NO-VO-NJ by postačovalo sólo.
Dakujem za upozornenie, spominanu L56 som zabudol pripisat. Solaris na L IX? Ten by sa zivy odtial nevratil .
Teoreticky by L11 mohla jazdit ako L27 (nie cez presovsku ale cez HM TESCO - Mier - MB - NO), s tym ze pri NO sa normalne napoji na stavajucu trasu povodnej L11. No lenze potom pojde na Tahanovce iba L37, co pre interval ktory ma teraz je nedostacujuce. L56 ani neberiem do uvahy - jazdi este menej. Na druhej strane by na useku HM TESCO - MB jazdili 4 spoje do Tahanoviec L11, 27, 34, 36 z toho dve ktore vybocuju na NMM a dalsie dve co maju zastavku na Jakabovom palaci. (Ide mi iba o uvahu)
K tej L27 - vacsinou robia mix co poslu (ako som si vsimol), raz klbak, solaris, ci kratky. Asi podla hesla - co garaz da - to berte s humorom.
~> Diggy - tomu sa hovori rotacia . Zachvilu zacnu posielat aj obycajnych radovych dielenskych pracovnikov na take funkcie na ktore nie su povodne urceni, ale aspon si zvacsia rozhlad
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko
Re #3206 Vladimír: Tie preklepy sú veľmi milé a vždy sa na nich zasmejem. Najlepší bol "samofor". ? Mohol by si si ich zapisovať a časom vydáš brožúru "dopravný humor". ?