Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter #2767:


No tak to by ten vodič, čo nezastavil na OC Hornaád veľmi zle dopadol, keby to urobil mne. Je to moja zastávka a naši a-busáci majú vo všeobecnosti tendenciu túto zastávku ignorovať, na 100% tak robia RA-čky a nočáky. Na RA nemám vplyv, keď ale cestujem 101-tkou, tak predtým ako sa brutálne rozbehne od OC Laborec hneď mu dávam znamenie "tlačidlom na madle". Len raz to jeden vodič nepochopil ako mal a dostal hubovú polievku odomňa ? a aj od svojej šéfky, p. Nagyovej, ktorá na ďalší deň musela strpieť môj literárny prednes v telefóne ?
Poraďte !!!

Chcel by som vedieť názvy a ev.č. historických vozidiel. Mám excelovský súbor, v ktorom mám všetky vozidlá okrem historických.
Dnes je ďalší "pestrý" deň v električkovej doprave:

Okolo 8:00 na KT8 #530 spadol na kruhovom objazde zberač prúdu a nezávisle od tejto udalosti od 9:00 vypadla komplet meniareň prúdu "C", takže úseky Žel. stanica - NO - Zimný štadión a NO - OC Astória vypadli cca na 1 hodinu. Prevádzka bola obnovená až približne okolo 10:00. Ak ma smenový výpravca nevyženie, prinesiem bližšie info.
Reply on: eMareq #2769:
Nie, u nas sa autobusom cestuje, nie pripaluje 🙂 Zachvatenie vozidla ohnom je mozno vidiet v BA a v KE a vsade tam, kde maju zhovadilost zvanu plynovy autobus. Ale vidim, ze v KE sa ohne neobmedzuju na plynove autobusy, ale chytaju aj elektricku trakciu... 🙂 ?
Reply on: Isidor #2772:
🙂 No vidíš, ale aspoň žiješ a si zdravý. To si všetci košickí cestujúci za posledných 15 rokov nemôžu povedať.
Reply on: Vladimír #2771:
No ja som sa raz velmi davno u vas viezol v trolejbuse, z ktoreho sa zrazu zacalo 'zaujimavo' dymit...;)
Reply on: eMareq #2769:
Za posledných 15 rokov si spomínam akurát na prípad jedného Tambusu. Neskôr bolo preukázané, že sa jednalo o konštrukčnú vadu.
Každopádne sa určite cítim bezpečnejšie v prešovskom ako košickom autobuse.
Reply on: Sarko #2762:
Ohladom tej 537, uz davnejsie som ju nevidel jazdit. Vrany krakali, ze je na VP a potom ma ist do Krnova. Teraz citam ze je na SP. Teda do Krnova sa vobec nechysta?
Reply on: Vladimír #2751:
V Presove nejaky autobus/trolejbus pocas jazdy nehorel, tj nevznietil sa v nom ohen? 😉 🙂 Ja si pamatam, ked prave dvere v A clanku na 531 zacali horiet 🙂 😉
Reply on: Dopravák #2754:
K podobnemu problemu ohladom semaforu sa vyjadrim i ja. Uz davnejsie strasi pri zastavke Rovnikova semafor pre automobily, ale neplni ziadnu funkciu odkedy HM Jednota krachla, iba blika oranzova. Mohli ho radsej spratat a dat inam.
Dnes 3516 na L32 stoji pokazena v strede kopca medzi zastavkou secovska a lingov. Chudaci cestujuci, ak museli is pesi az na furcu.

Dlaej 5228 na L15 nezastavil pri zastavke OC Hornad, hoci viacero ludi chcelo vystupit.Vodic si ani nevsimol tu zastavku a preletel ju.
Ad 629:
Neviem presne, ako bude vyzerať CVR na tomto vozidle, včera som ho videl len narýchlo cez zašpinené okno. Čelo je, ako som písal, celé sýto-červené, pripomína mi to reklamu na Coca-colu. Uvidíme...
Reply on: Nodes #2763:
Áno, je to preklep, na km je odstavená 338.
Re #2764 Nodes: Vo výpravnej hale sú odstavené (podľa poradia) T3SUCS bez ev. č., 339, 345, 341, 338 a 360 a pri historických vozidlách je myslím 358 (spolu s 336, ktorú som nespomínal, tá je tiež vyradená, ale slúži ako sklad na ND pre historičáky). Na "koľaji smrti" sú odstavené (podľa poradia) 365, 346, 354, 10, 12, 331, 342, 343 a 234 a zvyšok (344+340 a 366) sú myslím na 1. koľaji hneď vedľa výpravnej haly.
Reply on: Sarko #2762:
Kde sa nachadzaju tie vyradene existujuce? Lebo na tej odstavnej kolaji ich je len zopar. 629: Takze cela ostala v cervenej farbe?
Reply on: Sarko #2762:
Kusok by som poopravil preklep. Odstavena na km je pokial viem 338, nie 388.
Skoro som zabudol... Prehliadky električiek:

SP (stredná prehliadka): 537
VP (veľká prehliadka): 419+420, 610+611, 616, 628+629
RVP (rozšírená VP): 337
GO (generálna oprava): 517, 521
DN (dopravné nehody): 384, 501, 627
KM (odstavené na km): 388, 344+340, 358, 360, 366
CVR (celovozidlová reklama): 629 (celý sýto-červený)

20.2.2004 skončila SP na ev.č. 402+403
25.2.2004 skončila SP na ev.č. 390

existujúce vyradené vozidlá: 10 (prívesný zametač), 12 (Ringoffer), 234 (T2), 331 (T3), 339, 341, 342, 343, 345, 346, 354, 365 a bez ev.č. (všetko T3SUCS)
Ešte ku KT8D5.RN2:
Podľa dnešnej informácie, #517 aj 521 ešte stále čakajú na schálenie "papierov"... Optimistický termín zaradenia do prevádzky - ešte asi 1 mesiac... ? ?

Čo sa týka nastriekaných ev. č., obe vozidlá ich majú celkovo 6, 2x na čele v červenom poli, 2x na pravom boku, naľavo od 1. dverí (zmestili sa do bieleho pásu pod oknom a pod nimi v červenom poli klasicky erb mesta a logo DPMK) a 2x v šedom poli nad dverami stredného článku. Avšak zvolené bolo INVERZNÉ nastriekanie, t.j. čierne číslo a žlté tieňovanie... Vyzerá to zvláštne, ale nevyzerá to zle...
Reply on: Vladimír #2758:
Uvedomil som si, že ja napr. nechodím do BA-dispečera a dnes som tam našiel mnohé zaujímavé príspevky. V talóne mám ďalšie info o nehodách:

Ad 501:
Mimoriadna udalosť, ktorá sa stala včera, 29.2.2004 (L9) na zastávke NMM, po skrate v elektroinštalácii spôsobila, že kábeláž, izolácia a mech v kĺbe začali horieť. Plamene museli byť dosť veľké, pretože sa ich nepodarilo uhasiť ani hasiacim prístrojom z iného vozidla (vlastný HP bol nefunkčný...). Plamene vyšľahli v pravej časti kĺbu medzi článkami "B" a "C", pričom okrem prepojovacích káblov došlo aj k uhoreniu časti kabeláže v kanáli pod stropom, jedného žiarivkového svietidla a časti náteru vnútri vozidla. Vonkajší náter poškodený nebol. Vozidlo je momentálne odstavené v hale GO (Generálne opravy), s predpokladanou niekoľko týždňovou "PN".

Ad 627:
Nehoda, ktorá sa stala v sobotu 28.2.2004 (L2) s OMV na križovatke Komenského-Hlinkova sa obišla bez zranení a drobného poškodenia nárazníka a ohnutého plechu. Škoda na električke 1.000,- Sk, momentálne je odstavené pred halou ĽÚ (Ľahká údržba) a čaká na opravu.

Ad 384 (zo súpravy 384+385):
Toto vozidlo bolo účastníkom DN v piatok 27.2.2004 (L9) za zastávkou Amfiteáter, smer Tr. SNP, keď skoro ráno, pri prechádzadní cez priecestie v kruhovom objazde, vošiel do dráhy električky cestný snehový pluh. Na električke bola poškodená a mierne zdeformovaná laminátová časť od okna po nárazník, poškodený bol pravý reflektor a stlačený nárazník. Vozidlo je momentálne odstavené pred halou GO a čaká na opravu. "B" vozidlo bolo odstavené, nakoľko nie je samostatne pojazdné.
Situacna sprava:
Nam. Osloboditelov 01.03.2004 - ca 15.00 hod.
Prichadzam na zastavku o 14.54 - 53-jka odchadza pred nosom (cas odchodu 15.00) - cakam dalej ----- Na furcu medzitym prichadza postupne cca 7 spojov - na Tahanovce nic. Vsetky nastupistia su prazdne, len "Tahanovce" plne. Cas 15.16 - prichadza 53-jka - nahrnieme sa tam ako do konzervy, rozmyslajme o tom spolocne... Pocet obyvatelov: Tahanovce cca 25 000, Furca cca 30 000.
Je to normalne???
Pocet ludi na jeden meter stvorcovi (podla DPMK) 8 ludi.
Cestovne 12.-Sk (aj v Prahe - na hodinu cestovania).
Skoda reci - lahka pomoc - zvysme cestovne - vsak blbi slovaci (aj ja patrim tam) to znesu aj nadalej.... ?
Reply on: Sarko #2757:
Prečo? Ja na tom netrvám. Ba naopak, myslím si, že svojou podstatou patria takéto informácie práve do dispečera.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.