Za posledných 15 rokov si spomínam akurát na prípad jedného Tambusu. Neskôr bolo preukázané, že sa jednalo o konštrukčnú vadu.
Každopádne sa určite cítim bezpečnejšie v prešovskom ako košickom autobuse.
Ohladom tej 537, uz davnejsie som ju nevidel jazdit. Vrany krakali, ze je na VP a potom ma ist do Krnova. Teraz citam ze je na SP. Teda do Krnova sa vobec nechysta?
K podobnemu problemu ohladom semaforu sa vyjadrim i ja. Uz davnejsie strasi pri zastavke Rovnikova semafor pre automobily, ale neplni ziadnu funkciu odkedy HM Jednota krachla, iba blika oranzova. Mohli ho radsej spratat a dat inam.
Ad 629:
Neviem presne, ako bude vyzerať CVR na tomto vozidle, včera som ho videl len narýchlo cez zašpinené okno. Čelo je, ako som písal, celé sýto-červené, pripomína mi to reklamu na Coca-colu. Uvidíme...
Áno, je to preklep, na km je odstavená 338.
Re #2764 Nodes: Vo výpravnej hale sú odstavené (podľa poradia) T3SUCS bez ev. č., 339, 345, 341, 338 a 360 a pri historických vozidlách je myslím 358 (spolu s 336, ktorú som nespomínal, tá je tiež vyradená, ale slúži ako sklad na ND pre historičáky). Na "koľaji smrti" sú odstavené (podľa poradia) 365, 346, 354, 10, 12, 331, 342, 343 a 234 a zvyšok (344+340 a 366) sú myslím na 1. koľaji hneď vedľa výpravnej haly.
Ešte ku KT8D5.RN2:
Podľa dnešnej informácie, #517 aj 521 ešte stále čakajú na schálenie "papierov"... Optimistický termín zaradenia do prevádzky - ešte asi 1 mesiac... ? ?
Čo sa týka nastriekaných ev. č., obe vozidlá ich majú celkovo 6, 2x na čele v červenom poli, 2x na pravom boku, naľavo od 1. dverí (zmestili sa do bieleho pásu pod oknom a pod nimi v červenom poli klasicky erb mesta a logo DPMK) a 2x v šedom poli nad dverami stredného článku. Avšak zvolené bolo INVERZNÉ nastriekanie, t.j. čierne číslo a žlté tieňovanie... Vyzerá to zvláštne, ale nevyzerá to zle...
Uvedomil som si, že ja napr. nechodím do BA-dispečera a dnes som tam našiel mnohé zaujímavé príspevky. V talóne mám ďalšie info o nehodách:
Ad 501:
Mimoriadna udalosť, ktorá sa stala včera, 29.2.2004 (L9) na zastávke NMM, po skrate v elektroinštalácii spôsobila, že kábeláž, izolácia a mech v kĺbe začali horieť. Plamene museli byť dosť veľké, pretože sa ich nepodarilo uhasiť ani hasiacim prístrojom z iného vozidla (vlastný HP bol nefunkčný...). Plamene vyšľahli v pravej časti kĺbu medzi článkami "B" a "C", pričom okrem prepojovacích káblov došlo aj k uhoreniu časti kabeláže v kanáli pod stropom, jedného žiarivkového svietidla a časti náteru vnútri vozidla. Vonkajší náter poškodený nebol. Vozidlo je momentálne odstavené v hale GO (Generálne opravy), s predpokladanou niekoľko týždňovou "PN".
Ad 627:
Nehoda, ktorá sa stala v sobotu 28.2.2004 (L2) s OMV na križovatke Komenského-Hlinkova sa obišla bez zranení a drobného poškodenia nárazníka a ohnutého plechu. Škoda na električke 1.000,- Sk, momentálne je odstavené pred halou ĽÚ (Ľahká údržba) a čaká na opravu.
Ad 384 (zo súpravy 384+385):
Toto vozidlo bolo účastníkom DN v piatok 27.2.2004 (L9) za zastávkou Amfiteáter, smer Tr. SNP, keď skoro ráno, pri prechádzadní cez priecestie v kruhovom objazde, vošiel do dráhy električky cestný snehový pluh. Na električke bola poškodená a mierne zdeformovaná laminátová časť od okna po nárazník, poškodený bol pravý reflektor a stlačený nárazník. Vozidlo je momentálne odstavené pred halou GO a čaká na opravu. "B" vozidlo bolo odstavené, nakoľko nie je samostatne pojazdné.
Situacna sprava:
Nam. Osloboditelov 01.03.2004 - ca 15.00 hod.
Prichadzam na zastavku o 14.54 - 53-jka odchadza pred nosom (cas odchodu 15.00) - cakam dalej ----- Na furcu medzitym prichadza postupne cca 7 spojov - na Tahanovce nic. Vsetky nastupistia su prazdne, len "Tahanovce" plne. Cas 15.16 - prichadza 53-jka - nahrnieme sa tam ako do konzervy, rozmyslajme o tom spolocne... Pocet obyvatelov: Tahanovce cca 25 000, Furca cca 30 000.
Je to normalne???
Pocet ludi na jeden meter stvorcovi (podla DPMK) 8 ludi.
Cestovne 12.-Sk (aj v Prahe - na hodinu cestovania).
Skoda reci - lahka pomoc - zvysme cestovne - vsak blbi slovaci (aj ja patrim tam) to znesu aj nadalej.... ?
Okolo 11:00 na zastávke OC Optima dobiehal na električku jeden starší pán, ktorého vodič počkal. Na nasledujúcej zastávke za kruhovým objazdom (ev. č., ani číslo linky som nezachytil) však tento cestujúci, ktorý medzitým odpadol a opieral sa o dvere, po ich otvorení vypadol, dopadol chrbtom na zastávku a rozbil si hlavu. Vodičom bola privolaná sanitka.
presne na túto tému som chcel dnes písať. Neviem a ani si nechcem predstaviť, že sa to skutočne zrealizuje. Je to miesto úplne nevhodné na semafór (tak ako je to dnes pred poliklinikou Východ - 24hodín nonstop funguje a nič iné nerobí iba komplikuje dopravu). ? ? ?
Ešte som zabudol: Podľa Košického Večera vyrastie čoskoro v súvislosti s OD Lidl na Furči medzi Kalinovskou a Fábryho ďalší semafor. Nebude ich už nejako veľa? Čo poviete?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko
SP (stredná prehliadka): 537
VP (veľká prehliadka): 419+420, 610+611, 616, 628+629
RVP (rozšírená VP): 337
GO (generálna oprava): 517, 521
DN (dopravné nehody): 384, 501, 627
KM (odstavené na km): 388, 344+340, 358, 360, 366
CVR (celovozidlová reklama): 629 (celý sýto-červený)
20.2.2004 skončila SP na ev.č. 402+403
25.2.2004 skončila SP na ev.č. 390
existujúce vyradené vozidlá: 10 (prívesný zametač), 12 (Ringoffer), 234 (T2), 331 (T3), 339, 341, 342, 343, 345, 346, 354, 365 a bez ev.č. (všetko T3SUCS)