Veľmi by ma zaujímalo, akým spôsobom sa v KE zostavujú cestovné poriadky. Zaujal ma 1 konkrétny príklad.
Ide o úsek OD Mier - Darg.hrdinov-MÚ a linky 18 a 55.
Podľa platného CP má tento úsek prejsť:
L18 za 4 minúty,
L55 za 5 minút.
Čiže L18, ktorá zastavuje AJ Pri hati AJ pri Tescu, má tento úsek prejsť o 1 minútu rýchlejšie ako L55, ktorá nezastavuje ANI Pri hati ANI pri Tescu.
Inak povedané, EXPRES L55 má týmto úsekom prechádzať o celú minútu dlhšie ako bežná L18.
A ja som až doteraz nechápal, prečo na L55 jazdia všetci vodiči tak strašne pomaly...
Ide o úsek OD Mier - Darg.hrdinov-MÚ a linky 18 a 55.
Podľa platného CP má tento úsek prejsť:
L18 za 4 minúty,
L55 za 5 minút.
Čiže L18, ktorá zastavuje AJ Pri hati AJ pri Tescu, má tento úsek prejsť o 1 minútu rýchlejšie ako L55, ktorá nezastavuje ANI Pri hati ANI pri Tescu.
Inak povedané, EXPRES L55 má týmto úsekom prechádzať o celú minútu dlhšie ako bežná L18.
A ja som až doteraz nechápal, prečo na L55 jazdia všetci vodiči tak strašne pomaly...
eMareq
L22 premava cez volne dni z L.A. takto:
5 az 10: 21
11 az 13: 41
14 az 22: 21
Na OD Beta (-> Lorincik)
5 az 10: 29
11 az 13: 49
14 az 22: 29
V opacnom smere (-> LA)
12 az 14: 49
Bud je chyba v brozure alebo DP sa nepostaral o vymenu CP. Zajtra zistim ci ozaj ta 22 pride naozaj na OD Beta o 49 alebo 29. Potom uz bude jasne, kde chyba je.
Vsetky 3 skumane CP maju platnost od 1. 11. 2003. V konfrontacii s CP, ktory je tu na serveri, jeho platnost je od 6. 11. 2003