Reply on: Vladimír #2239:
Pokiaľ ide len o vzkm a to ešte počítené perverzným košickým systémom, mám úplne dokonalý návrh na úspory - ne vozidlá treba vrátiˇautomatické spriahadlá, zabudnúť na preklady, naopak spraviť grafikony tak, aby vozidlá viacerých liniek v spoločných úsekoch išli v jeden čas a na tieto úseky by sa mohli spriahať!I.
Vladimír
Čo sa týka L4, teraz tu nebudem mrhať svojimi silami a vymýšľať riešenie. Ale v zásade treba v prvom rade odsledovať, ktoré spoje sú problematické pri nasadení sól a ktoré nie. Tých problematických nebude veľa. V maximálne exponovaných časoch sa vsunie medzi pravidelné odchy L4 nejaký posilový spoj alebo sa jednoducho na tento konrétny problémový spoj L4 zabezpečí kapacitné vozidlo (2xT alebo KT8D5). Ako to spraviť? Jednoducho to, čoho sa DPMK tak "bridí". Prejazd vozidla z inej linky. V čase odpoludňajšej špičky, a podotýkam, že dosť skorej špičky, zaťahujú nejaké R-ky do vozovne. Prečo by sa nemohli predtým presunúť do Barce a vykonať jeden spoj na L4 alebo aspoň nejakú posilu po zastávku Nám. osloboditeľov a ďalej do vozovne?