Počul som, že tam máte epidémiu chrípky, tak skoré vyzdravenie pre chorých a odolnosť pre zdravých.
Na ČT1 v Udalostiach komentároch bola info, ze ČR zastavilo výstavbu koridorov a ich úplné dokončenie sa posúva na termín 2017 a dokončenie uzlov Brno a Praha až na rok 2020 Samozrejem výstavba dialníc prebieha naďalej podľa plánu. Ale aj tak ich budú mať skôr ako my. Teda neviem kedy to chcú naši dokončiť, ale určite neskôr. Neviete kedy?
He môjmu známemu sa stalo, že išiel cez križovatku, no svetlá nesvietili. Hneď za križovatkou ho zastavil policajt, že prešiel na červenú. A on že nie, veď nestvietila červená a že sú semafory vypnuté. A čo na to policajt : "To že nesvieti červená neznamená, že nebude svietiť zelená" Ešte že nešlo nijaké auto, bo by bol veľký karambol.
V rušňovom depe TEŽ v Poprade som z okna vlaku videl 2 staré električky, jedna z nich bola rozpálená tak, že zostal iba rám a časť bočníc, z druhej zostal len rám na podvozkoch. Čela boli rozpálené zvlášť a v celku pohodené vedľa nich. Minimálne na ďalších dvoch bolo evidentné, že si spievajú labutiu pieseň (sú odstrojené)...
V Žiline som pred chvíľou videl z okna súpravu dvoch Potkanov na trati Žilina-čadca.
Ja by som povedal, že tá križovatka je tak na hranici. Ak by tam semafor nebol, bolo by to nebezpečné. Teraz keď tam je, zdržiava. Typickým obrázkom je 1-2 vozidlá pri semafore na každú stranu. Možno by stačilo zmeniť cyklus. Zdá sa mi, že celkom nezodpovedá potrebám križovatky.
Možno problémom ani nebude tak frekvencia áut (existujú križovatky s vyššou frekvenciou a nie sú vybavené svetlami), ale ako vravíš, priveľká rýchlosť automobilov a predovšetkým neprehľadnosť križovatky kvôli zatočeniu Popradskej ulice v úseku kadiaľ jazdí L15. Rýchlo idúce auto často nemusí byť v dostatočnom predstihu vidieť. Takže asi skôr ide o bezpečnostný ako samotný úzko dopravný význam.
Pred výstavbou Kauflandu by svetelná signalizácia na križovatke Popradská-Bardejovská zmysel nemala. Teraz, keď do Kauflandu prúdi po Popradskej minimálne o 50% áut viac ako kedysi, je zdržanie v smere Bardejovská-Petzvalova a opačne už oveľa výraznejšie. Križovatka sa stala aj nebezpečnejšou, cesta je totiž širšia a autá tu jazdia rýchlejšie. V minulosti, a to sa o Kauflande ani nechyrovalo, došlo na tejto križovatke k viacerým dopravným nehodám. Sám som bol svedkom nehody, keď jednu pri prechádzaní cesty zrazilo auto, ktoré sa znenazdajky prirútilo. Stálo ju to život...
Áno, tam sú už väčšie problémy, ale pravdupovediac nikdy som nenadobudol presvedčenie, že svetelná signalizácia je na tejto križovatke (Bardejovská - Popradská) nevyhnutná.
Ved tu platia vecne prislovia, ze tu to tak neide............. fobust by to vymenoval asi njlepsie. Mohli by si brat vzor aspon vacsina vodicov elektriciek od bratislavcanov (ale nie neakych vypatlanych a suchtajucich sa Krasnancov)
Ja som tie statisky nasiel na webe, kde to bolo vyrazne o polovicu menej revizorov(asi taky polrok do zadu) Moze byt, ze po novom uz maju viac revizorov, ale stale stretavam okruh tych istych ludi
BM: Pokiaľ si ja dobre pamätám, tak DPB má revízorov 36. No malo by ich byť na teké mesto aspoň 136 a to že by si na seba zarobili je fakt. Myslím, že namiesto zdvíhania cien by mali zamestnať viac revízorov, ktorí by donútili cestujúcich platiť a tým zvýšiť tržby bez zvyšovania cestovného.
Ozaj, úplne by som bol zabudol (však taká nepodstatná vec :-)), prečo som mal dnes pred obedom problém dostať sa do práce. Navštívil nás totiž pán prezident a nie hocijaký. Okrem Schustera tu zavítal na 3-dňovú návštevu prezident ČR Václav Klaus, ktorý na východe SR bol naposledy pred 12 rokmi. O 12:00 som peši prechádzal po pešej časti Alžbetinej ul. a poviem vám, mal som problém sa pomedzi tie fára predrať.
Bratislava ma asi 25 revizorov. Inac ako si prisiel na to ze sa pracuje na 3 smeny???? Pokial viem tak na 2 smeny od kedy sa zaviedol nastup na predne dvere
Ohladom revizorov. Nie je ich 41 malo?
Ak zoberieme do uvahy, ze pracuju napr na 3 smeny , tak je ich okolo 13 na smene a kedze chodia po troch, tak to je 4 az 5 skupin.
Okrem toho mnohi takmer vzdy vysedavaju na zel. stanici v L6. A ani neopustia tuto linku, ale vozia sa s nou.
Ja som uz takmer rok nestretol ziadneho revizora, a to cestujem denne aj 4 krat.
A navyse, kosickych revizorov spozna zdialky aj poloslepy, Tu trojku, co na zastavke spolu klebeti s malymi kabelkami na pleci.
Minule som ich videl na nam. oslob., prisiel bus 20, jedna z nich chcela nastupit do toho busu, a ta druha hned sa ozvala: Maj rozum, na 20-ku sa neoplati. Pockame na 16 alebo 30.
Chcel by som vidiet revizorku na L11. To je nerealne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter
Ak zoberieme do uvahy, ze pracuju napr na 3 smeny , tak je ich okolo 13 na smene a kedze chodia po troch, tak to je 4 az 5 skupin.
Okrem toho mnohi takmer vzdy vysedavaju na zel. stanici v L6. A ani neopustia tuto linku, ale vozia sa s nou.
Ja som uz takmer rok nestretol ziadneho revizora, a to cestujem denne aj 4 krat.
A navyse, kosickych revizorov spozna zdialky aj poloslepy, Tu trojku, co na zastavke spolu klebeti s malymi kabelkami na pleci.
Minule som ich videl na nam. oslob., prisiel bus 20, jedna z nich chcela nastupit do toho busu, a ta druha hned sa ozvala: Maj rozum, na 20-ku sa neoplati. Pockame na 16 alebo 30.
Chcel by som vidiet revizorku na L11. To je nerealne.