Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #1903:
Ved tu platia vecne prislovia, ze tu to tak neide............. fobust by to vymenoval asi njlepsie. Mohli by si brat vzor aspon vacsina vodicov elektriciek od bratislavcanov (ale nie neakych vypatlanych a suchtajucich sa Krasnancov)
Hlavne si neberte priklad z BA,tam sa vsetko robi inak.BA ma svoje specifika,tam maju ine starosti,vzdy sa to tak robilo...
Reply on: J #1901:
Ja som tie statisky nasiel na webe, kde to bolo vyrazne o polovicu menej revizorov(asi taky polrok do zadu) Moze byt, ze po novom uz maju viac revizorov, ale stale stretavam okruh tych istych ludi
BM: Pokiaľ si ja dobre pamätám, tak DPB má revízorov 36. No malo by ich byť na teké mesto aspoň 136 a to že by si na seba zarobili je fakt. Myslím, že namiesto zdvíhania cien by mali zamestnať viac revízorov, ktorí by donútili cestujúcich platiť a tým zvýšiť tržby bez zvyšovania cestovného.
Ozaj, úplne by som bol zabudol (však taká nepodstatná vec :-)), prečo som mal dnes pred obedom problém dostať sa do práce. Navštívil nás totiž pán prezident a nie hocijaký. Okrem Schustera tu zavítal na 3-dňovú návštevu prezident ČR Václav Klaus, ktorý na východe SR bol naposledy pred 12 rokmi. O 12:00 som peši prechádzal po pešej časti Alžbetinej ul. a poviem vám, mal som problém sa pomedzi tie fára predrať.
Reply on: Peter #1898:
Bratislava ma asi 25 revizorov. Inac ako si prisiel na to ze sa pracuje na 3 smeny???? Pokial viem tak na 2 smeny od kedy sa zaviedol nastup na predne dvere
Ohladom revizorov. Nie je ich 41 malo?
Ak zoberieme do uvahy, ze pracuju napr na 3 smeny , tak je ich okolo 13 na smene a kedze chodia po troch, tak to je 4 az 5 skupin.
Okrem toho mnohi takmer vzdy vysedavaju na zel. stanici v L6. A ani neopustia tuto linku, ale vozia sa s nou.
Ja som uz takmer rok nestretol ziadneho revizora, a to cestujem denne aj 4 krat.

A navyse, kosickych revizorov spozna zdialky aj poloslepy, Tu trojku, co na zastavke spolu klebeti s malymi kabelkami na pleci.
Minule som ich videl na nam. oslob., prisiel bus 20, jedna z nich chcela nastupit do toho busu, a ta druha hned sa ozvala: Maj rozum, na 20-ku sa neoplati. Pockame na 16 alebo 30.
Chcel by som vidiet revizorku na L11. To je nerealne.
Reply on: Vladimír #1896:

Áno, ale to je už iná pesnička. 🙂
Reply on: Sarko #1895:
Ale tomu vôbec nebráni vypravovať 1,3 násobok sóla vypravovať namiesto 1,5 násobku sóla bez zmeny intervalu, že? 😉
Reply on: S499.1023 #1894:

Veď iste, ja si to tiež myslím. DPMK aj eviduje 15m autobusy ako 1,3 násobok sóla a kĺbové ako 1,5 násobok.
Reply on: Sarko #1823:
Nahrádzať kĺbové autobusy iste je treba, ale preboha nie 15 m!
I.
Reply on: Vladimír #1892:
Mno jakmile se to rozneslo , tak bylo zajimavy pozorovat reakce nekterych skupin , kdyz nastoupil ridic do saliny. Nekolik jich vystoupilo a strojky mely najednou co delat. Kde sou ty doby , kdy ridic pri prijezdu do zastavky videl dospecery a zahlasil rozhlasem do vozu " Bachaa revizori"
Reply on: PvvS #1888:
Nemyslím si, že uniformy napomáhajú prevencii. Ak narážaš na to, že revízor často neprejde celé vozidlo a mnohí cestujúci, ktorý sa v kontrolovanom vozidle viezli kontrolu ani nepostrehli, vhodnejším spôsobom je akustické hlásenie vyzývajúce k predloženiu cestovných dokladov (napr. Žilina). To má určite lepší výchovný vplyv ako uniforma.
Reply on: BM #1890:
este som zabudol, v Kosiciach sa take skolenie robi na kazdy novy autobus, aby sa vodicom autobusovy park nerozpadol po 2 rokoch
Reply on: sittam #1887:
ADD blava: V BA do autobusu nezasahuju poriadne ani v dielnach, preto to vyzera v Blave tak ako to vyzera. Cest vynimkam.
PS: Na Solaris musi kazdy vodic prejst skolenim a musi poznat jeho zakutia aby vedel v kazdej situacii reagovat. Na skolenie sa chodilo jeden cas do Polska ale teraz sa skoli uz aj na DPMK.
Reply on: sittam #1887:
Velmi ani nie ale take zakladne veci aby rozhybal autobus moze. Ma predsa palubny pocitac, ktory mu vypise zavadu (ktoru by mal odstrańit) Pokial je vodic schopny odstranit zavadu aj sam, tak je povinny si ju odstranit.
Reply on: Vladimír #1885:
Mno Brno taky zavadi uniformy pro revizory. Udajne nema jit o vsechny , ale o vic jak 1/2. Je to taky sopjeny s tim ze budou moct (a muset) provadet kontroly po celym uzemi Kordis.

Ono to opatreni ma sice na prvni pohled hlavne minusy, ale na druhe strane i plusy.

Vymahatelnost pokut je dost spatna, i pres zavedeni jistych zakonnych prostredku.

Jde hlavne o prevenci. Tudiz i kazdej ridic ci jinej zamestnanec , kterej pojede na/ze smeny bude ve voze fungovat jako vystraha.

Nejde prece o to povozit nektery nase spoluobcany zadarmo a pak se z nich pokouset vyrazit penize za pokutu, kdyz stejne nemaji nic nez igelitku flasek , nebo jako se ji pokouset vyrazit z topinek , ktery stejne nezaplatej.
POkud by nejezdili zadni cerni pasazeri , da se usetrit podstatne vic.
Na tych fotkach, co zadymel Solaris: Moze vodic MHD zasahovat do autobusu (opravovat)? V blave nemoze!!!!
Vladimir, presne ako hovoris, teda pises 🙂
Včera som v TN tiež ten príspevok videl. Okamžite som si opakoval --> "Blbosť, blbosť, blbosť a ešte raz blbosť!
Poniektorí dopravcovia sa už celkom zbláznili? Ako ich vôbec mohla uniforma napadnúť? Toto môže vymyslieť len podnik, ktorý nemá čo robiť s peniazmi. Dobrovoľne sa oberať o tržby, neslýchané... Veď to potom môžu pokojne revízorov zrušiť - takto to bude iba fraška.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.