Reply on: BM #1572:
Mne riaditeľ autobusovej prevádzky tvrdil niečo iné. Na adresu SU 18 uviedol, že jeden by chcel mať, pretože sa vraj patrí aj taký mať, keď už sme výhradným dovozcom. Ich ďalší nákup v budúcnosti síce nevylúčil, ale mal som dojem, že sa nejedná o blízku budúcnosť. Veď napokon, v roku 2004 to určite nebude.Zaujímavosťou bolo, že na Odbore dopravných služieb som týmto vzbudil rozruch, pretože tam vôbec nevedeli, že sa uvažuje s nákupom SU 18.
DPMK robí obrovskú chybu, že nákup vozidiel nie je skoordinovaný s dopravnými výkonmi. V konečnom dôsledku na to dopláca cestujúci. Nákup vozidiel by mal prebiehať podľa štruktúry vozidlového parku schválenej Odborom dopravných služieb.
Re #1575 m@rtin: Ja si myslím, že nemožno posudzovať všetko všeobecne. Iste, nejaké spoločné črty sa nájdu, ale inak ide o ľudí. Ja som zase celkom slušne pochodil ČR a v mnohých podnikoch som "zíral jak na Vizir" s akými službami sa stretávam, aké, pre mňa úplne samozrejmé veci, tam neexistujú a pod. A predsa som na ČR nezanevrel. Čím mám viac skúseností, tým viac zisťujem, že naozaj všetko je o ľuďoch a od Ašu po Čiernu nad Tisou si až takí vzdialení nie sme.
BM
Co sa tyka volnych dni tak je to priblizne takto 6 klbovych trolejbusov na 71 a 6´solo trolejbusov na 72 z toho 2 vykonavaju este nocný trolejbusovy spoj 71.
VLADIMIR: DPMK ma v zaujme kupovat aj SU18 a to z dovodu nahrady klbovych vozidiel. Ano je pravda ze, velku cast klbovych vozidiel chce DP nahradit SU15.
OTECKO: V tomto casovom oddobi, cize 7:14 je pisana trhana sluzba, v ktorej sa pise ze na linku je mozne vypravit len klbovy autobus. Ale problem je zakopany v tom, ze klbových autobusov vyhradenych na trhane sluzby sluzby je o mnoho nizsi ako bol predtym. Je to z dovodu nakupu SU 15, ktore niekedy nemozu byt nasadene na trhane sluzby, lebo su nasadene na celodenne sluzby. Tieto trhane sluzby totiz vykonavali klbove vozidla, ktore boli uz vyradene a nenasiel DPMK za nich nahradu.