Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: RW #4139:
Niekedy treba k informovanosti len tak málo - prečítať si hlavnú stránku ke.imhd.sk. Tak by si bol vedel, že prišli 4 ks SU 15. O klbáku sme už bavili, a ak si dobre spomínam, žiaden tohto roku doraziť nemá.
Kto vydel na Hornádskej zaparkované nove solarisy??Dufam že prisla už aj SU18.Aspoň si myslim že su to neve...su nejaké čisté a zaparkované tam,kde zvyknú byť zaparkované nové vozy.
Reply on: rl #4136:
A existuje nejaký rozumný dôvod na to, aby sa tieto autobusy vrátili späť do prevádzky???
Reply on: Esicko #4135:
Ja viem, ZSR je moloch najvacsi, ale v tomto pripade som pisal o molochu DPMK. Dokonca som sa nechal natolko uniest, ze som mozno az niekoho urazil. Ale je mi jasne, ze byt zamestnancom takejto firmy nie je med lizat.
Môže sa vyradený autobus vrátiť do prevádzky ???

Mohli by sa vrátiť 6039, 6367, ... atď
Vladimir: Autor clanku nema o zeleznicnej problematike, zial, ani zakladny prehlad. Co sa tyka prezentacie tejto problematiky v mediach, je toto zial, bezny jav. *Poslednym dvom Papyrovym prispevkom vobec nerozumiem, "co tym chtel basnik rict". Ja v molochu ZSR pracujem 15 rokov, ale fakt, velmi casto NEVIEM, co odo mna zamestnavatel chce, pretoze stanovenim nejednoznacnych narokov a neexistujucej realnej motivacie, kazdy kto je nado mnou, moze vnasat do procesu svoj subjektivny nazor na urcity problem. Doslova plati, za co Ta vcera XY pochvalil, za to iste Ta YZ zajtra zj..e. Potom rob a snaz sa... Jedine co v Tebe je, je znechutenie, co Ty mylne nazyvas kom. myslenim.
Z iného súdka:

Korzár
Železnice uplatňujú od mája väčší balík zliav, naopak, dôchodcovia do 60 rokov o ne prišli
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=12.5.2004/45939K
Vladimír: Podľa mňa je viac pravdepodobné, že autor článku nevedel, alebo si nezistil, ako presne sa TGV označuje. Keď už napísal prívlastok "slovenský", túto skratku už komoliť nemusel.
Balky: Ešte k tomu ťahu a Tvojej hypotéze, že by sa mal rozpojiť trolej za vozidlom. K zachyteniu zberačom došlo v mieste a tej časti troleja, ktorý sa pripája z pevnej svorky od trakčného stĺpa ako ďalší trolej. Ten sa pripája k priebežnému troleju od Astórie a následne odbočuje do slučky hotel Strojár.
Reply on: Esicko #4124:
V článku bolo vtipných momentov hneď niekoľko. Napríklad:
1. pojem "rýchlovlak" v súvislosti s 840-tkou. To máme dajaké malé nároky na rýchlovlak, nie?
2. TGW vs. TGV
3. a vôbec prívlastok "slovenský TGW"...
4. "ŽSR má záujem o ďalšie". Faaakt? A ja by som si naivne myslel, že ZSSK. Fakt, čo budú ŽSR s týmito jednotkami robiť?
🙂 ? ☺
Balky: Ja som ostal tiež prekvapený,keď som došiel na miesto činu a videl,že trolej je roztrhnutý od NO až pred zastávkou Poľská.Aj preto som urobil s digitálnym foťákom veľké množstvo aj detailných fotografií.Rozprával som sa s dispečerom i vodičkou, ktorej vozidlo malo strhnutý zberač a predbežne som dospel k názoru,či nedošlo k rozpojeniu troleja v mieste pripojenia ku úsekovému deliču po tom,ako sa najprv vyvinul tlak smerom k uvedenému deliču (trolej pri tomto ťahu vydržala) a či až následný spätný ťah nespôsobil prerušenie v uvedenom mieste.Všeobecne je toto miesto dosť zraniteľné,jednak je tu trolej ukončená iba štyroma vzpriečenými skrutkami a jednak je miesto medzi trolejom a pertinaxom neustále častované naťahovanými elektrickými oblúkmi.Ale je to len moja hypotéza. Naviac,delič je pred zastávkou=min. výskyt oblúkov.
Reply on: Sarko #4113:
Akosi to s tym strhnutym trolejovym vedenim nechapem. Elektricka, ktora isla od NO, zachytila trolej do odbocky pri Strojari a nasledne sa roztrhol delic za zastavkou Polska /delic medzi Polska-Hotel Strojar). Moje znalosti z fyziky a mechaniky mi brania, ze si to nedokazem predstavit. Ako sa da roztrhnut trolej (delic), ak je este len pred tebou a ty sa k tomu miestu priblizujes?Nezvysuje sa tah troleje a nasledne riziko roztrhnutia troleje prave za tebou, to znamena, ze ak bol pohyb v smere od NO, tak tah by sa mal preniest na delic medzi Stara nemocnica-Hotel Strojar.Ako to teda bolo?
Reply on: Vladimír #4090:
Plne suhlasim s tvojim prispevkom.Doplnkovy predaj nemoze vodica zdrziavat. Aj ked to budu spochybnovat, ze par sekund na kazdej zastavke urobi vyslednych niekolko minut.Zas na druhej strane je to dobre, linky nemaju taky velky naskok oproti CP.
Reply on: Dopravák #4121:
Psycholog prazskeho DP mi raz povedal, ze idealne IQ pre vodica elektricky je v rozmedzi 97-100. Necudujem sa, ze polovici prispevkov niektori nerozumiete.
Reply on: Dopravák #4121:
ja nielen ze o komunistoch, ale ja o tom, ze VY mate komunisticky sposob myslenia, nielen vedenie DPMK alebo mesta.

Keby stal listok 12 Sk, vodic by ho predaval za 15 Sk a tie tri koruny by boli jeho vlastny zisk, robili by ste to?
Esíčko: Veru tak, chudák TGV (Train á Grande Vitesse), mohli to radšej pomenovať ako TPV (Train á Petite Vitesse-Vlak malých rýchlostí) 😃
Reply on: Vladimír #4123:
Chudak francuzske TGV, musi sa pred nasim od hamby prepadnut 🙂
Pre všetkých, ktorí sa chcú z chuti zasmiať, Večerník priniesol tento článok:

Slovenského TGW vyrobili zatiaľ iba šesť kusov, ŽSR má záujem aj o ďalšie
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=24460
Reply on: KVKV #4117:
Uff, je to trochu silné kafe, ale kto videl v Prahe Vltavskú, nemôže sa čudovať 🙂

Re #4121 Dopravák: Ja v tomto smere od vodiča nechcem nič viac, len to, aby sem-tam v prípade potreby počas státia na zastávke natiahol ruku po jeden, prípadne dva lístky, podal ich cez okienko cestujúcemu a obratom zobral 7 alebo 14 Sk, ktoré dá do vrecka alebo pripravenej nádobky, peňaženky a pod. Úkon, ktorý trvá 5-10 sekúnd.

Kto povedal, že cenu lístka určuje vodič? Z toho nikto vodičov neobvinil. Akurát sa tu zviedla kritika na DPMK, že k dispozícii nie je zľavnený lístok u vodiča. Shorty sa ako vodič vedenia DP zastal, tak si to zlízol spolu s nimi 🙂

Dobre. Dáš doplnkový predaj bez rozdielu cestujúceho za 20 Sk. A čo si tým dosiahol? Asi to, čo DPMK 1.7.2003 zavedením povinného nástupu prednými dverami s JCL na rýchlodráhe. Jednoducho povedané - NIČ (akurát ďalší kopanec zákazníkovi).

V oblasti zabezpečenia som sa Shortyho zastal. Keď DP núti vodiča tržbu odovzdávať, je povinný ho vybaviť "zariadením" alebo jednoducho "niečím", kde môže lístky uskladniť. V tomto prípade vrecko v nohaviciach, či svojpomocne pripravené obaly z nanukovej torty a pod. nestačia.
Prečítal som si dnešné príspevky a bolo ich požehnane ? a dospel som k tomu, že stále neviem, čo vlastne od vodiča chcete!!! Predsa cenu CL určuje zamestnávateľ a nie vodič a DPMK rozhodol, že v meste sa bude predávať doplnkový CL v sume 14sk (súhlasím so SHORTYm a to zvýšiť cenu na 20sk bez pardónu pre každého).
Len si prosím nemyslite, že tu obhajujem nejakých .... v DP, aj ja si predstavujem dopravu v meste ako 100%tne fungujúcu a to so všetkým, čo k tomu patrí... ale my žijeme na slovensku a "Na Slovensku je to STÁLE tak"... ale raz, raz sa to zmení 🙂

SHORTY - tu napísal svoj názor za vodičov a netreba ho hneď "ukameňovať"... proste zamestnávateľ rozhodol a vodič poraď si, ako môžeš, len drž hubu a krok 😞

S499.1023: mi odovzdal modrú gumu, absolútne neviem o čo mu "tu" ide

Papyr: ten tu stále o komunistoch (v DPMK je ich požehnane ☺ to vieme všetci )

Esicko: ten to na záver tak krásne vysvetlil - úplný súhlas (nečo v tom zmysle som písal včera)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.