Čierny humor (snáď mi prepáčite): čítačka emTest netradične namontovaná na čele motorovej jednotky:
https://www.vlaky.net/fotoblog/1377/stret-vlaku-z-autobusom/
https://imhd.sk/bb/doc/sk/20411/Nehoda-ZV-164CA-v-Ilia%C5%A1i
https://www.vlaky.net/fotoblog/1377/stret-vlaku-z-autobusom/
https://imhd.sk/bb/doc/sk/20411/Nehoda-ZV-164CA-v-Ilia%C5%A1i
Dispecer
To, čo považujem za chybu je vozidlová politika ZSSK, ktorá viedla k vzniku radu 813, resp. Mravcov. To popri marketingu ZSSK, ktorý sa snaží ukázať železničné vozidlá ako čisté, moderné a pohodlné, vyznieva trošku dosť rozporuplne.
A zároveň je divné, že okrem nedávneho prenájmu rušňov sa akosi pri VO na vozidlá nevie žiaden iný výrobca železničných vozidiel, ktorí majú zákazky naprieč celou Európou a veľa železničných dopravcov ich výrobky bez väčších problémov používa, ako niektorý zo slovenských výrobcov alebo istý český výrobca. A potom tu máme vozidlá vo vozidlovom parku ZSSK, ktoré majú "povesť skôr nehnuteľností ako hnuteľností"...
A za ďalšiu chybu považujem prapôvodnú príčinu celej tejto situácie na MDV SR.