Čierny humor (snáď mi prepáčite): čítačka emTest netradične namontovaná na čele motorovej jednotky:
https://www.vlaky.net/fotoblog/1377/stret-vlaku-z-autobusom/
https://imhd.sk/bb/doc/sk/20411/Nehoda-ZV-164CA-v-Ilia%C5%A1i
https://www.vlaky.net/fotoblog/1377/stret-vlaku-z-autobusom/
https://imhd.sk/bb/doc/sk/20411/Nehoda-ZV-164CA-v-Ilia%C5%A1i
veteran
Samozrejme, že na osobáky s jazdnou dobou hodinu, hodinu dvadsať je najideálnejšia jednotka, ktorou vyjazdíš radikálne viac, ako nevratnými súpravami.
Ale vedie sa na túto tému diskusia? Máš na toto urobený grafikon? A najzásadnejšia otázka - ako k tomuto európskemu štandardu S-Bahnu prispievali tie dve nešťastné jednotky 671? V podstate nijako.
Pri súčasnom stave vozového parku, berúc do úvahy obmedzenú kapacitu stanice v Žiline (nemáš tam teraz veľa šancí nechať obiehať rušeň) a dopyt po vlakoch na západnom Slovensku: Aký má význam držať v Košiciach dve "nízkopodlažné jednotky", ktoré pokrývajú minimum vlakov, keďže sú zobehované po celom východnom konci republiky a na konečných postávajú aj dve hodiny kvôli štrbavému a v koncových úsekoch často netaktovému (!!) grafikonu?
Nijaký. Za tejto situácie nijaký, žiaľ. To ale akosi nedáva právo nikomu klamať o tom, že sa sem zhŕňa všetok odpad z republiky. Ja chápem, že sa treba hádzať o zem poriadne, nech to je počuť, ale príde mi to dosť detinské.
A tiež chápem, že je to pred verejnosťou veľmi ľúbivé horekovať, ako z toho hnusného západu pobrali všetko nové. Akurát, že takého navodzovanie skupinového ukrivdenia je čistá blahovčina.