Krátko po jeho otvorení som videl, ako k nemu zablúdil zahraničný kamión. Mal plnú normovanú dĺžku, ťahač + 3-osový náves. Bol som zvedavý, čo bude robiť. Možnože zabočí na prvej doprava.
Otočil sa. Presne ako chcel, o 180°, bez jedinej kolízie s obrubníkom. Pri otáčaní bol kolesami návesu na vnútornej strane od obrubníka po celý čas asi 10 cm.
Teda kruháčik zvládne aj maximálnu prípustnú dĺžku vozidiel. O to viac je zarážajúce, že teraz v marci už je veľa dielcov vnútorného obrubníka povylamovaných pneumatikami...
Može niekto poskytnúť presný prehlad typ-použitie/ev.č. u špeciálnych vozidiel stovkovej série ?
Niektoré vozy boli myslím duplicitne (brúsiaci ?) . Niektoré čísla nemožem zaradiť čo to bolo za vozy.
A ešte jedna vec čo by ma zaujímala je či tá ostravská T2 má pôvodnú elektrickú výzbroj alebo je tam tiež tá z T3 a či sa v prevádzke používali aj v T2 tie laminátove sedáky, teda z výroby určite nie ale či sa to menilo.
Predpokladam ale že už s čelami z T3. Ale asi pôvodný design T2 sa okrem tej ostravskej na Jazere v bežnej prevádzke neukázal čo pozerám roky vyradzovania.
Tak určite, ale nemyslim si, že by možnosť editovat text 5 alebo 10 minut od publikovania príspevku nejak narušila tieto záujmy keď na asi všetkých fórach čo poznám taká možnosť je a nevadí. Možnosť editovať príspevky nie je väčšinou len pri chatoch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
2TheMHDmarek3