Krátko po jeho otvorení som videl, ako k nemu zablúdil zahraničný kamión. Mal plnú normovanú dĺžku, ťahač + 3-osový náves. Bol som zvedavý, čo bude robiť. Možnože zabočí na prvej doprava.
Otočil sa. Presne ako chcel, o 180°, bez jedinej kolízie s obrubníkom. Pri otáčaní bol kolesami návesu na vnútornej strane od obrubníka po celý čas asi 10 cm.
Teda kruháčik zvládne aj maximálnu prípustnú dĺžku vozidiel. O to viac je zarážajúce, že teraz v marci už je veľa dielcov vnútorného obrubníka povylamovaných pneumatikami...
Može niekto poskytnúť presný prehlad typ-použitie/ev.č. u špeciálnych vozidiel stovkovej série ?
Niektoré vozy boli myslím duplicitne (brúsiaci ?) . Niektoré čísla nemožem zaradiť čo to bolo za vozy.
A ešte jedna vec čo by ma zaujímala je či tá ostravská T2 má pôvodnú elektrickú výzbroj alebo je tam tiež tá z T3 a či sa v prevádzke používali aj v T2 tie laminátove sedáky, teda z výroby určite nie ale či sa to menilo.
Predpokladam ale že už s čelami z T3. Ale asi pôvodný design T2 sa okrem tej ostravskej na Jazere v bežnej prevádzke neukázal čo pozerám roky vyradzovania.
Tak určite, ale nemyslim si, že by možnosť editovat text 5 alebo 10 minut od publikovania príspevku nejak narušila tieto záujmy keď na asi všetkých fórach čo poznám taká možnosť je a nevadí. Možnosť editovať príspevky nie je väčšinou len pri chatoch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer
https://imhd.sk/ke/galeria-media/Vyhladavanie/80006/203-212II-Ulica-Nizne-Kapustniky