Veselé čítanie na povzbudenie nekonečiaceho optimizmu:
Regionálna stratégia a vízia ZSSK do roku 2030
https://www.slovakrail.sk/fileadmin/dokumenty/2019/ZSSK_Regionalna_strategia_a_vizia_do_2030.pdf
Regionálna stratégia a vízia ZSSK do roku 2030
https://www.slovakrail.sk/fileadmin/dokumenty/2019/ZSSK_Regionalna_strategia_a_vizia_do_2030.pdf
S499.1023
Tak sa pokúsim ešte raz, pomaly, slovo po slove, pre menej chápavých:
1) Minister dorpavy je manažér. Nemusí bYť ani výpravcom, ani rušňovodičom ,anio vodičom kamiónu a NEznamená to, že je diletantom. Ján Počiatek je inžinierom ekonómie a elektrotechniky.
2) Vekslák je človek, ktorý sa živí nelegálnou výmenou peňazí. Neviem o žiadnom podobnom bode, či už priznanom alebo nepriznanom, v životopise Radima Jančuru. O tých jeho strašných hriechoch, čo tu popisuješ, viem z titulu svojej práce podstatne viac ako ty z nejakého JPP ohrdnutého personálu.
3) Maďarón NIE JE označenie príslušníka maďarskej národnostnej menšiny, to možno jedine u kotletovcov.
4) Primtívny fóliovníkár NIE JE označenie jednoduchého človeka. Nakonice, ten "jednoduchý človek" ešte stále dokázal v živote viac ako ty.
5) Stupídna politika - železničná doprava nie je zanedbávaná 25 rokov ale asi tak o 50 rokov viac. Tvoj chválospev na boľševika "nebyť "komančov" a toho, že vybudovali dvojkoľajky aspoň v istých úsekoch, tak by bola 160ka komplet jednokoľajná" by totiž v skutočnosti mal znieť úplne inak: "Nebyť "komančov", tak by bola 160ka komplet dvojkoľajná a elektrifikovaná". Alebo si myslíš, že nebyť komančov, tak by sa dejiny v roku 1948 zastavili?
A zapamätaj si jedno - jasa tu ZA nikoho nebijem, ja sa tu len vymedzujem proti tvojej primitívnej argumentádcii, ktoerá kompletne berie silu akýmkoľvek racionálnym častiam tvojich príspevkov.
Ty nekritizuješ, ty len bezzubo pľuješ a hejtuješ, lebo na viac nemáš.