Veselé čítanie na povzbudenie nekonečiaceho optimizmu:
Regionálna stratégia a vízia ZSSK do roku 2030
https://www.slovakrail.sk/fileadmin/dokumenty/2019/ZSSK_Regionalna_strategia_a_vizia_do_2030.pdf
Regionálna stratégia a vízia ZSSK do roku 2030
https://www.slovakrail.sk/fileadmin/dokumenty/2019/ZSSK_Regionalna_strategia_a_vizia_do_2030.pdf
PDM.8.99
Vysvetlím ti slovo po slove teda:
- diletant - športovec ako minister dopravy je odborník? Jeho funkcia nás stojí nemalé peniaze a jeho amtérska činnosť nás stojí milióny eur vyhodených do vzduchu, nehovoriac o krytí Bugarových kšeftoch s pozemkami pod R7
- žltý vekslák - čo iné patrí človeku, ktorý sa vyhráža, za svoje neúspechy drzo viní konkurenciu a vedenie republiky, samospráv a miest? Plus žmýka zamestnancov nadčasmi v objeme 40-60h mesačne, ktoré neplatí, alebo keď tak s 3-6 mesačným oneskorením, a veselo nechá jazdiť strojvodcu, ktorý má za sebou už 2x po 16h za sebou u dvoch iných dopravcov ďalších 16h. Alebo vozne bez revízií, nefungujúce brzdy, posunuté obruče, atď. A navyše to ťa musí zaujímať, že dochadza u nich k hanobeniu rasy a národa, keď sa vedenie RJ vyjadruje o slovenskom personále ako o "slovenských ku*vách". Tak sa vyjadril jeden dozorca pracovného tábora RJ o slovenských rušňovodičoch v zmysle, že do ČR jazdiť nebudú, no na biznis im sú dobrí.
- maďarón - nie je vulgarizmus, proste patrí k tej menšine a či nemôže?
- primitívny fóliovnikar - minister je jednoduchý človek, ktorý už sľuboval riešenia autobusárom aj železničiarom, ale keďže rozum mu dávajú iní, tak je to tak ... fóliovnikár ber ako narážku z geografického hľadiska, nepodstatná vec ktorou som chcel naznačiť, že na čo je Érsek súci, no 1000x si viac vážim maďara čo mi kvalitnú zeleninu,ovocie a klobásky vyrobí, než maďara lumpa z politiky
- to že minister neovláda úradný jazyk je fakt, potvrdia ľudia MDV ...
- dopravnú agendu neovláda tiež, veď je športovec, tak nech robí na ministerstve školstva, kultúry a športu tajomníka štátneho pre šport sakra keď je v tom doma, zas by si mohol byť natoľko triezvy ty aj tvoji kumpáni tu, lebo Vašou logikou môže byť aj poľnohospodár gynekológ ale nie je ho možno kritizovať, ved to je choré, tak to pochop konečne!
- stupídna politika - nebodaj je zanedbávanie železničnej dopravy kontinuálne 25 rokov rozumné a namiesto investícií do železničnej trate just ideme ešte rozšíriť cestnú sieť aby bolo viac áut a paralelnú železničnú trať necháme zámerne stagnovať aby sme umelo dokázali jej neschopnosť byť lepšou alternatívou k cestnej doprave?
OTÁZKA: Keby bol minister dakto zo SNS alebo ĽSNS a písal by som o ňom takto, tak by ste sa tu tiež za neho tak bili? Prečo pri opľúvaní Kotlebu neplatí aj na neho rovnaká miera protekcie ako pre Érseka, či iné bábky bez chrbtovej kosti, ktoré lúpia a škodia? Erséka si prosím obhajujte až potom, čo výsledok jeho hlúpych rozhodnutí a zanedbávania VHD pocítite pri výkone práce, potom až súďte a nie od stola za PC.
Spoločnosť v ktorej je nemožno kritizovať politikov a ľudí zodpovedných za chod vecí verejných, či pomenovať veci tak ako sú je na ideálnej ceste do sebazáhuby a rozvratu aj posledných zvyškov vecí, ktoré ako tak fungujú.