Veselé čítanie na povzbudenie nekonečiaceho optimizmu:
Regionálna stratégia a vízia ZSSK do roku 2030
https://www.slovakrail.sk/fileadmin/dokumenty/2019/ZSSK_Regionalna_strategia_a_vizia_do_2030.pdf
Regionálna stratégia a vízia ZSSK do roku 2030
https://www.slovakrail.sk/fileadmin/dokumenty/2019/ZSSK_Regionalna_strategia_a_vizia_do_2030.pdf
petik
1. v našej spoločnosti je dovolené slobodne kritizovať politikov, fakt, že to môžeš robiť ty je najlepším dôkazom.
2. nikto sa tu za žiadneho politika nebije. Ty neustále vytváraš dojem, že keď skritizuješ nejakého politika a nikto ťa v tom nepodporí, nebodaj dostaneš mínusky (oboje je priamy dôsledok tvojho vyjadrovania), tak tu všetci tebou kritizovaných politikov obhajujeme. To je nezmysel.
3. skutočne nie je nutné, aby si tu bližšie rozpitvával hnoj z tvojho príspevku. S499 len správne poukázal na prešľapy v tvojom príspevku, ktoré zatienili obsah samotného príspevku. Bohužiaľ si pletieš urážky a nadávky s kritikou.
Pokúsil som trochu zracionalizovať tvoj príspevok a očistiť ho od hnoja. Skús to nabudúce formulovať nejak takto (nasledujúci text je upravený PDMov text a nevyjadruje nevyhnutne môj názor):
PDM.8.99: "Južné" rýchliky sú viacnásobne domrvené. Súpravy sú príliš dlhé a nezmestia sa na niektoré nástupištia. Zásadnou chybou bolo presmerovanie časti vlakov do Košíc. Obehy súprav sú nevhodné, súpravy "Južných" rýchlikov a linky Fatra majú až 3 hodinové prestoje.
Dúfal som, že keď sa minister dopravy začal dívať na južnú trasu, že si všimne katastrofálny stav trate, ale toto sa žiaľ nenaplnilo. Úsek Kozárovce - Nová Baňa sa láta asi 7 rokov po 100-200m úsekoch.
Ja by som navrhoval realizovať projekty na dobudovanie druhej traťovej koľaje výh. Slatinka - Kriváň a Lučenec - Lovinobaňa. Miesto toho sa na Podpoľaní preferuje automobilová doprava pred železnicou, čo považujem za rovnaký nonsense, ako financovanie hustej autobusovej dopravy zásadne tam, kde celkom solídne funguje aj železničná doprava, a v koncových obciach je obsluha VHD na minimálnej až mizernej úrovni stačí sa pozrieť na taký okres Veľký Krtíš napríklad - bez železničnej dopravy, cesty rozbité, autobusy cez víkend takmer nepremávajú, cez pracovné dni spoje po 17:00 PAD výnimočne.
Keď už investovať do cestnej infraštruktúry, tak predovšetkým do rekonštrukcie rozbitých ciest včetne koncových úsekov.
Bohužiaľ, minister Ersék je absolútne nekompetentný a svojim konaním poškodzuje svoj rezort a nás všetkých.