Reply on: Kami #2980:
Čo rozumieš pod prejazdom "prešovského typu"? Meniť číslo linky počas spoja? To som vám predsa nenavrhol. Úplne postačí, ak sa číslo zmení počas vyčkávania na konečnej.Re #2982 PIT: Takéto využívanie vozidiel je o trochu zložitejšie? A pre koho? Pre vyštudovaného človeka v dopravnom odbore, resp. pre človeka s praxou v doprave? To takých BBDS nemá???
Vodiči sú schopní kadečoho, ak sú motivovaní.
Trasa a obeh vozidla na L6 nemá žiadnu vlastnosť, ktorá by bránila prejazdu vozidiel na linku a z linky.
Re #2983 LUK: Každé mesto si znamienka + a - priraďuje po svojom. Všeobecne sa za logické považuje "-" ako náskok a "+" ako meškanie, ale v mnohých mestách sa to používa aj presne naopak. Takže je to vec dohody.
Dielne problém nie sú. Kde je napísané, že MHD BB musí maž dielne?
Zvrhlé linky 18/23 vám tu nezavádzam. Nikde som sa o ničom takom ani len nezmienil. Ja hovorím o obyčajnej zmene čísla počas čakania na konečnej.
Re #2990 LUK: A kto chce vodičov vyhadzovať do nekonečna? Ver, že keby vyletel jeden-dvaja, ostatní by už robili všetko preto, aby nevyleteli aj oni.
PIT
Bol som sa včera pozrieť na ten nový CP L35 - zastávka Skubín, Jednota. Vyzerá to smiešne, ale snáď to predstavuje prvý krôčik k nastoleniu bežných trendov...
A čo som Ti spomínal, že na Novom Kališti sú vzájomne vymenené CP L6 pre opačné smery, bol som pozrieť, či sa to zmenilo a čuduj me sa, ale UŽ (relatívne veľmi rýchlo) to je vymenené i keď sa opäť zmenil font na Times New Roman.
A cez tú " " adresu som sa nikde nedostal - Error - Acces denied.