Reply on: Majkl #1170:
Na IC stihnu prehodit lokomotivu za 8 min, to nie je take strasne.
O elektrifikacii a zdvojkolajneni mozme iba snivat. Ale ciastocne zdvojkolajenie nie je az taky zly napad. Uz davno som o tom rozmyslal. Stacil by povedzme usek Vlkanova - Sliac => taka 6 km vyhybna.
Najpomasli osobak z Vlkanovej do BB ide 15 min, to znamena ze by to umoznilo bezkolizne vyhybanie (teda na 2-kolajke) pri 30min intervale.
Na tomto useku by nebolo treba stavat ziadne mosty, nasypy a podobne - trat ide cez pole.
Inak uz teraz sa cudujem, preco napr. vlaky z Blavy vo Zvolene nerozpajaju stylom 3 vagony do Bystrice (Brezna), 4 do Kosic. Je predsa zname, ze ludia nenavidia prestupovania, tak preco ich tym zbytocne odradzat.
kami
To je v ramci projektu Zdrave mesto. Co mas co sediet ked ides
A MHD ? Takisto, take pesie magistraly ako sa premavaju po meste by sa inak nedali dosiahnut. Co tam maju co cyklisti ohrozovat chodcov, este presadnu do aut.
A 100 pre dochodcov ? To len sposob ako ich vytiahnut z domu, poprehanat po schodoch ciciaka (nastupi, prejde par zastavok, vystupi, o hodinu nastupi prevezie sa zastavku a opakuje kym sa nedostane naspat k banke) a dostat ich medzi ludi. Keby si linku platili tak tvrdnu doma a nemaju pohyb
Proste pre volicov vsetko ....