Reply on: Majkl #1170:
Na IC stihnu prehodit lokomotivu za 8 min, to nie je take strasne.
O elektrifikacii a zdvojkolajneni mozme iba snivat. Ale ciastocne zdvojkolajenie nie je az taky zly napad. Uz davno som o tom rozmyslal. Stacil by povedzme usek Vlkanova - Sliac => taka 6 km vyhybna.
Najpomasli osobak z Vlkanovej do BB ide 15 min, to znamena ze by to umoznilo bezkolizne vyhybanie (teda na 2-kolajke) pri 30min intervale.
Na tomto useku by nebolo treba stavat ziadne mosty, nasypy a podobne - trat ide cez pole.
Inak uz teraz sa cudujem, preco napr. vlaky z Blavy vo Zvolene nerozpajaju stylom 3 vagony do Bystrice (Brezna), 4 do Kosic. Je predsa zname, ze ludia nenavidia prestupovania, tak preco ich tym zbytocne odradzat.
kami
Opat je zakazany vjazd bicyklom na pesiu zonu ! Nechcu to rozsirit (ten zakaz) na cely intravilan ???
Nejdem sa rozculovat.
Danny, ako to vyzera v praxi ? Su busy v Sasovej plne, alebo v pohode ? Minuly rok sa myslim na 22 stazovali ze chodia plny, naopak trolejbusy sa konecne vytazili ako maju. Na 24/25 by mal byt poobede preklad. V Sasovej aj na Striebornom. Uz by nemali chodit vo "vlacikoch".