Reply on: Majkl #1170:
Na IC stihnu prehodit lokomotivu za 8 min, to nie je take strasne.
O elektrifikacii a zdvojkolajneni mozme iba snivat. Ale ciastocne zdvojkolajenie nie je az taky zly napad. Uz davno som o tom rozmyslal. Stacil by povedzme usek Vlkanova - Sliac => taka 6 km vyhybna.
Najpomasli osobak z Vlkanovej do BB ide 15 min, to znamena ze by to umoznilo bezkolizne vyhybanie (teda na 2-kolajke) pri 30min intervale.
Na tomto useku by nebolo treba stavat ziadne mosty, nasypy a podobne - trat ide cez pole.
Inak uz teraz sa cudujem, preco napr. vlaky z Blavy vo Zvolene nerozpajaju stylom 3 vagony do Bystrice (Brezna), 4 do Kosic. Je predsa zname, ze ludia nenavidia prestupovania, tak preco ich tym zbytocne odradzat.
Majkl
Predstavujem si to takto:
Hodina 05-22:
Linka Odchod:
1: 00
2: 07
34: 10
6: 15
7: 22
1: 30
2: 37
34: 40
6: 45
51: 52
Intervaly: linky 1, 2, 6 a 34 - 30´
7 a 51 - 60´
Preklady:
ŽST - Úsvit - 15´ (1+6)
ŽST - Nám. Ľ. Štúra - 15´ (2+7+51)
ŽST - Tajovského, SOUS - 10 a 20´ (kĺb 1 a sólo 34)
ŽST - Štadlerovo n. - 7,5 min. (1+2+6+7+51)
Takto by to mohlo jazdiť celodenne v SO, NE