Reply on: Petik #51532:
tu už mať pravdu nebude - R jazdia v zmysle zmluvy o doprave vo verejnom záujme, takže tam je situácia iná. Ale zároveň rovnaká, ako na trati BA-DS-KN či v budúcnosti BA-ZV-BB. Takže asi tak. Ale súhlasím, že IC vlaky si za 20 rokov nedokázali na seba zarobiť, čo pripisujem jednak nie úplne ideálnemu rozloženiu, zbytočne veľa obmedzeniam a nepravidelnosti v premávke a napokon aj nevhodnými zastávkami v istom čase. Jednoducho to, že ZSSK nevedla (nechcela) zastavovať v TN a TT bola blbosť, rovnako ako vynechanie Vrútok. Teraz sa to potvrdilo, keď sa začalo stáť aj v RK a pod.
810zssk
Co sa marketingu tyka, uplne suhlasim a myslim ze uz to viaceri pochopili. Napriklad Slovak Lines mu nijak nerobil napriek s linkou do Viedne, hoci je pre nich strategicka (napr. Blagussu robili problemy a neumoznili pristup na ASMN - viedli v tejto veci aj sudny spor) a namiesto toho sa sustredi na vlastny marketing a zlepsovanie sluzieb. A mimochodom, takmer dorovnal ceny RegioJetu (RJ 4 eura jednosmerne, SL 5 eur jednosmerne, spiatocny listok maju obaja dopravcovia za 8 eur), aj ked sa vraj za tu cenu neda jazdit