Reply on: 810zssk #51507:
prečítaj zákon, potom mudruj - dominantný dopravca na trati, nie IC,SC,Ex,R... ale v súčte! Takže nie lož, ale ty prestaň drístať svoju nevedomosť, lebo si myslím, že ani číslo zákona o ochrane hospodárskej súťaže nevieš, nieto tieto tvoje vlastné pseudodefinície. Takže tam začína chyba tvojho algoritmu rovnako, ako modrých gúm
810zssk
Jancurova politika je zalozena na vysokej vytazenosti spojov, efektivnom vyuzivani vozidiel a aj personalu (niekedy zial na jeho ukor). Nadstandardne sluzby nestoja nic. Kavovar v autobuse mali SADky ked som bol male dieta, hoci miera jeho vyuzivania bola rozna, spravidla ziadna. Ale ta samotna kava nestoji nic. Stewardku ti zaplati par cestujucich. Autobusy ma napratane sedadlami. Ano, kvalitnymi sedadlami (co je jednorazova investicia), ale napratane. Z toho v konecnom dosledku profituje, lebo na jednom spoji vie odviezt viac ludi = ma podstatne nizsie naklady na sedacku.
Z mojho pohladu je Jancura doteraz jediny dopravca ktory robi v autobusovej doprave biznis na europskej urovni a genius medzi diletantami asi nie je, ale biznisovo uvazujuci clovek medzi dilentantami mozno aj hej.