Evidenčné číslo:6809
Typ: Škoda 31 Tr SOR
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj)
Výrobné číslo: 13951
VIN: TM9DTAJ6CEASE3951
Rok výroby: 2014
Sprevádzkovanie: 11.12.2014
Depo: Hroboňova
Nehody: Nehoda s autobusom SOR NB 18 #2242 na Šancovej ulici (18.4.2019) - trolejbus #6809 idúci na linke 201 zozadu narazil do autobusu #2242 linky 63. Nehoda si okrem materiálnej škody vyžiadala viacero zranených cestujúcich.
Rekonštrukcie a úpravy: Oprava po nehode u výrobcu karosérie SOR Libchavy (odvoz na opravu 7.10.2019). Trolejbus sa vrátil opravený do premávky koncom apríla 2020.
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V), BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
17.12.2024 72/2
16.12.2024 72/2
13.12.2024 42/10
12.12.2024 72/1
11.12.2024 42/4
10.12.2024 42/7
9.12.2024 47/5
8.12.2024 72/3
6.12.2024 72/11
5.12.2024 42/5
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ako to vyzerá s týmto trolejbusom? Opravuje sa alebo bude vyradený?
Reakcia na: LUKY 87 #1:
Bude sa opravovať v SOR-e, odviezť by ho mali byť v dohľadnej dobe. Nakoľko je skrivený rám, dostane nový predný článok a preložia sa všetky použiteľné diely z pôvodného.
Reakcia na: trolejbus6207 #2:
A príčina nehody je už známa?
Reakcia na: Peter6607 #3:
Nedodržanie bezpečnej vzdialenosti, dotyčný vodič "chcel stihnúť zelenú" 💀 💀 💀
Reakcia na: trolejbus6207 #2:
Ďakujem za info.
Od 18.4.2019 do 27.4.2020 odstavený po nehode, oprava prebehla dodávateľsky v SOR-e výmenou jedného nosníka a predného čela (pôvodný zámer bol výmena celého predného článku)