Fleet number:6809
Type: Škoda 31 Tr SOR
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj)
Serial number: 13951
VIN: TM9DTAJ6CEASE3951
Manufactured: 2014
In service: 11.12.2014
Depot: Hroboňova
Accidents: Nehoda s autobusom SOR NB 18 #2242 na Šancovej ulici (18.4.2019) - trolejbus #6809 idúci na linke 201 zozadu narazil do autobusu #2242 linky 63. Nehoda si okrem materiálnej škody vyžiadala viacero zranených cestujúcich.
Overhauls and changes: Oprava po nehode u výrobcu karosérie SOR Libchavy (odvoz na opravu 7.10.2019). Trolejbus sa vrátil opravený do premávky koncom apríla 2020.
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V), BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
17 Dec 2024 72/2
16 Dec 2024 72/2
13 Dec 2024 42/10
12 Dec 2024 72/1
11 Dec 2024 42/4
10 Dec 2024 42/7
9 Dec 2024 47/5
8 Dec 2024 72/3
6 Dec 2024 72/11
5 Dec 2024 42/5
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ako to vyzerá s týmto trolejbusom? Opravuje sa alebo bude vyradený?
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: LUKY 87 #1:
Bude sa opravovať v SOR-e, odviezť by ho mali byť v dohľadnej dobe. Nakoľko je skrivený rám, dostane nový predný článok a preložia sa všetky použiteľné diely z pôvodného.
Reply on: trolejbus6207 #2:
A príčina nehody je už známa?
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Peter6607 #3:
Nedodržanie bezpečnej vzdialenosti, dotyčný vodič "chcel stihnúť zelenú" 💀 💀 💀
Reply on: trolejbus6207 #2:
Ďakujem za info.
trolejbus6207

trolejbus6207

Od 18.4.2019 do 27.4.2020 odstavený po nehode, oprava prebehla dodávateľsky v SOR-e výmenou jedného nosníka a predného čela (pôvodný zámer bol výmena celého predného článku)