VozidláAutobusySOR NB 18 City › #2202

Evidenčné číslo:2202
Typ: SOR NB 18 City
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Výrobné číslo: 263
VIN: TK9F8XXA8CLSL5263
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-604DI
Rok výroby: 2012
Sprevádzkovanie: 11.5.2012
Depo: Jurajov dvor
Reklamy: Bauhaus (5/2015 - 9/2017)

Bauhaus II (10/2017 - 12/2022)
Rekonštrukcie a úpravy: Dosadenie klimatizácie pre cestujúcich (4/2020)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 120, BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
21.10.2024 59/1
18.10.2024 37/10
17.10.2024 20/6
75/8
16.10.2024 37/8
65/14
15.10.2024 78/14
14.10.2024 63/1
9.10.2024 96/9
8.10.2024 37/10
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Už má dosadenú klimatizáciu. 🙂
Zaujimalo by ma, podla akeho procesu sa rozhodlo ze napr. toto vozidlo je uz dlhsiu dobu stabilne vypravovane ako ZV pod Most SNP. U elektriciek to ma istu logiku - solo vozidla bez dvojicky, alebo vysoka poruchovost (7303, 7304, neskor 7837+7838) ale u autobusov ktore su stabilne ZV mi logika unika. Je tento voz viac poruchovy nez ine NB 18, ci je to len nahoda?
Reakcia na: Andrej #2:
Ja by som skôr očakával, že ako ZV bude vypravený najspoľahlivejší kus
Reakcia na: Andrej #2:
Neviem ako u električiek ale tieto autobusové ZV takmer vždy robia rovnakí vodiči ktorý to robia stále a majú tie vozidlá pridelené takže žiadna logika v tom nie je. Vypravuje sa vozidlo ktoré tam majú pridelené.
Reakcia na: 3pa3ck3 #3:
U autobusov to by asi davalo zmysel - autobusove ZV jazdia ovela viac nez elektrickove, ktore casto robia len 1-2 kola a zvysok casu cakaju.
Reakcia na: ikarus31 #4:
Dakujem za info 🙂