VehiclesBusesSOR NB 18 City › #2202

Fleet number:2202
Type: SOR NB 18 City
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Serial number: 263
VIN: TK9F8XXA8CLSL5263
Plate: BL-604DI
Manufactured: 2012
In service: 11.5.2012
Depot: Jurajov dvor
Ads: Bauhaus (5/2015 - 9/2017)

Bauhaus II (10/2017 - 12/2022)
Overhauls and changes: Dosadenie klimatizácie pre cestujúcich (4/2020)
Information system: BUSE BS 100
BUSE BS 120, BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
21 Nov 2024 63/9
20 Nov 2024 96/6
19 Nov 2024 84/8
18 Nov 2024 63/6
37/11
15 Nov 2024 37/6
96/11
14 Nov 2024 20/6
13 Nov 2024 37/6
12 Nov 2024 37/8
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Už má dosadenú klimatizáciu. 🙂
Zaujimalo by ma, podla akeho procesu sa rozhodlo ze napr. toto vozidlo je uz dlhsiu dobu stabilne vypravovane ako ZV pod Most SNP. U elektriciek to ma istu logiku - solo vozidla bez dvojicky, alebo vysoka poruchovost (7303, 7304, neskor 7837+7838) ale u autobusov ktore su stabilne ZV mi logika unika. Je tento voz viac poruchovy nez ine NB 18, ci je to len nahoda?
Reply on: Andrej #2:
Ja by som skôr očakával, že ako ZV bude vypravený najspoľahlivejší kus
Reply on: Andrej #2:
Neviem ako u električiek ale tieto autobusové ZV takmer vždy robia rovnakí vodiči ktorý to robia stále a majú tie vozidlá pridelené takže žiadna logika v tom nie je. Vypravuje sa vozidlo ktoré tam majú pridelené.
Reply on: 3pa3ck3 #3:
U autobusov to by asi davalo zmysel - autobusove ZV jazdia ovela viac nez elektrickove, ktore casto robia len 1-2 kola a zvysok casu cakaju.
Reply on: ikarus31 #4:
Dakujem za info 🙂