Preco nejazdi tato suprava ?
Evidenčné číslo: | 7957 | ||||||||||||||||||||
Typ: | T6A5/III | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD Tatra, a. s., Praha (pôvodné vozidlo); Pars nova, Šumperk (prestavba) | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1996 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 13.12.2006 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 10 388 690 Sk | ||||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | 7957+7958 | ||||||||||||||||||||
Reklamy: | Adidas (3/2013 - 12/2015)
Okupácia 1968 (9/2018 - 8.3.2019) Milka (11/2021 - 5/2022) Disney+ (5/2022 - 8/2022) Ferrero Rocher (10/2022 - 3/2023) Magnum (4/2023 - 7/2023) Goethe Institut (11/2023 - 5/2024) Marionnaud (6/2024 - 8/2024) Marionnaud II (8/2024 - ) | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | V Prahe bolo vozidlo skúšané s rôznymi krytmi podvozkov, pričom sa merala jeho hlučnosť.
Pred dodaním do Bratislavy bola pôvodná skúšobná výzbroj ČKD TV14 s IGBT tranzistormi nahradená výzbrojou TV3 (výroba SKD Trade) a vozidlo prešlo celkovou rekonštrukciou vo firme Pars nova, Šumperk. Pôvodná výzbroj bola použitá na náhradné diely pre bratislavské električky s výzbrojou TV14. Vozidlo bolo tiež prelakované z pôvodnej pražskej farebnej kombinácie do bratislavskej kombinácie. | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100
BUSE BS 200 BUSE BS 120 BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 212, BUSE BS 210 (28 × 19 px) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozidlo po vyrobení nepremávalo s cestujúcimi a slúžilo na skúšky výzbroje pod číslom 0030 (prototyp T6A5 s výzbrojou ČKD TV14). Dňa 1. februára 2002 prešlo do majetku Siemens Kolejová vozidla, s. r. o. a následne bolo predané firme Pars Šumperk, kam bolo po železnici odvezené 11. mája 2002. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
Rubber38
Inak medzi Hečkovou a ŽSt Vinohrady je ozaj minimum priecestí v medzizastávkových úsekoch