Teraz ma napadá, keď sa objavilo že predný článok je pôvodný z 1997, nerozhodli sa akú verziu nátera by mal dostať voz po dokončení? So sivým nápisom Škoda ako nosil pôvodne alebo typickejší so Škodováckým logom ako nosil po oprave?
Evidenčné číslo: | 6617 | ||||||||||||||
Typ: | Škoda 15 Tr 13/6M | ||||||||||||||
Výrobca: | Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov | ||||||||||||||
Výrobné číslo: | 12410 | ||||||||||||||
Rok výroby: | 1997 | ||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 18.3.1998 | ||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 7 730 771 Sk | ||||||||||||||
Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||
Nehody: | Vážna dopravná nehoda na Záhradníckej ulici pred Justičným palácom (6.9.2000) - trolejbus zachytil kryt kanála a následne vytrhol telo kanála, čím vyletela zadná časť vozidla do výšky 1 m, trolejbus prestal byť ovládateľný a narazil do 3 osobných áut. Kanál spôsobil neopraviteľnú deformáciu zadného článku vozidla. Pri nehode sa zranilo viacero cestujúcich v trolejbuse. | ||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Oprava v Škode Ostrov po nehode (2001 - 12/2002, začiatok prevádzky po nehode 24.1.2003) - trolejbus pri oprave dostal nový zadný článok | ||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100
BUSE BS 120, BUSE BS 120 BUSE BS 110 (140 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (28 × 19 px) BUSE BS 200 (od 2003) | ||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||
Iné údaje: | Trolejbus bol po odstavení z prevádzky v januári 2015 zachovaný pre zbierku historických trolejbusov DPB. V budúcnosti by malo byť vozidlo zrenovované do pôvodného stavu. | ||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|